comp.lang.ruby

www.yellshoe.com Sell T-Shirts Cheaper $16

torisaxu@gmail.com

4/6/2009 1:54:00 AM

We are a professional exporting company which supplies many kinds of
brand shoes and apparel such as True religion ,Apple Bottom,
Affliction,Rich Yung,Seven,Antik and so on . We can assure you high
quality but low price.

http://www.ye...
29 Answers

choro

12/27/2012 7:57:00 PM

0

On 27/12/2012 19:24, OgedayI wrote:
> [...]

Bunu yazan ben degilim. Benim mahlasimi kullanan fakat ilk harfini buyuk
harf C ile yazan ibne falanjist fa$itin tekidir. Ben de hic olmazsa
biraz haysiyet vardir.

Senin bana bu saldirin bile biledir. Cunku alintiyi secmeli aldin bu
cirkin lafi sanki ben kaleme almi$im gibi gostermege cabaliyorsun.

Original mesaji postaliyan, a$agida da gorebilecegin gibi, "Choro"
mahlasi ile buraya asilmi$ti halbuki ben "choro" (kucuk c harfi ile)
mahlasini kullanirim. Hemen ikinci satirda benim mahlasimi fakat buyuk C
harfiyle kullanildigini goreceksin. Durumu a$agida gorebilecegin gibi
halihazirda abuse@aioe.org ye bildirip $ikayetimi yaptim.

Al sana delil... abuse@aioe.org ga gonderdigim mesaj'dan alinti...
From: *Choro* <choro@tvco.net

Newsgroups: soc.culture.turkish
Subject: BEN KIBRISLI BIR OROSPUYUM ( was Re: Bu =?ISO-8859-9?Q?kadar=FD?=
=?ISO-8859-9?Q?na_pes!=2E=2E_=29?=
Date: Thu, 27 Dec 2012 15:26:06 +0000

Below I am providing a line by line translation of the extremely foul
language used by this poster...

[....]

ACEP I DE ONUN ICIN SEVIYORUM .
[....] =====================================================================
Sen bile bile ve kasten bunu gizleyerek bana saldiriya geciyorsun. Ayip
be, ayip. Sende HIC mi kendine kar$i saygin yok?
--
choro
*****

> [...]
> diyen kim? Onlara karsi soyleyecegin bir sey yok , kalkmis taklit
> ediliyormus. Sen burada kadinlara ahlaksizca konus kufur et.Seni mudafa
> edenler de senin kadar ahlaksiz ve riyakar.
>
> Burada yazanlara karsi en ufak bir saygi duymayan, bencil kisiliginin
> tek uyusdugu kisi acep. Ikinizde en ufak bir orijinal baslik getiremeyen
> , tartisma konusu getiremeyen ciliz fikirli ama baskalarinin yazilarinin
> altinda pislik cikarmaya hazir zehirli beyinli YARATIKLARSINIZ. Allah
> belanizi versin umarim kanserden geberir gidersin.

choro

12/27/2012 8:12:00 PM

0

Ikinci bir nokta...
Ben istedigimle, arzu ettigim gibi yazi$irim. Sizin gibi falanjist
fa$istler kimlerle konu$up kimlerle konu$amiyacagim hususunda karar
verecek degilsiniz.

Ben inancsiz biri olarak bir bakima Acep'in tam kar$itiyim fakat bu
benim onun fikir hurriyetine saldirmama bir bahane olamaz. Acep'in de
herkesin oldugu kadar fikir hurriyeti olmali. Sirasinda Acep'in de
dogrulayacagi gibi onun fikirlerine uyamadigimi acikca kendine soyleyip
onu kinadim. Fakat yine de bir insan olarak ona saygi gostererek.

$imdi de siz kalktiniz, Acep'la yazi$iyorum diye bana saldiriyorsunuz.
Niye? Acep'i fikirlerinden dolayi hapse mi atalim? Surgune mi gonderelim?

Olmaz efendiler, bu boyle olmaz. Siz once bu falanjist, fa$ist
davrani$inizi hizaya getiriniz.

--
choro
*****

12/27/2012 8:16:00 PM

0

Yeni daha uygun ba$lik!

FASiST TAKTiGi
--
choro
*****

On 27/12/2012 20:12, choro wrote:
> [...]
> Niye? Acep'i fikirlerinden dolayi hapse mi atalim? Surgune mi gonderelim?
>
> Olmaz efendiler, bu boyle olmaz. Siz once bu falanjist, fa$ist

OgedayI

12/27/2012 8:17:00 PM

0

On 27/12/2012 19:57, choro wrote:

Salak kimin kime ne yazdigindan bana ne . Sen kendin riyakarca hareket
ettigin icin asagidakileri yazdim. Sen onlari oku . Ahlaksiz birisin.
Aptalsin. Harcadigin oksijen e uzuluyorum ;) Onun icin bedduam
gecerlidir ;) sct yi asIl pisleyen sensin. Senin kulturun yemek tarifi
yaparken "amina kodumun makarnasi" veya "avradini siktimin pirinci"
demek ise siktir git o kulturu bulacagin Kibris li / yunan gruplarinda
yaz. Burada senin oyle yazismalarina cevap veren yok . Utan azicik.Ve
yazdigin gibi yasindan basindan utan pislik herif.

choro

12/27/2012 8:23:00 PM

0

Bunlari yazanin ben oldugunu ispatla ispatlayabilirsen tabii.

Bunlari yazan olsa olsa o Turkiyeli asker kacagi vatanda$indir.

Ama ne utanmazsiniz be! Bu kadari da olmaz.

--
choro
*****

On 27/12/2012 20:16, OgedayI wrote:

> [...]
> yaz. Burada senin oyle yazismalarina cevap veren yok . Utan azicik.Ve
> yazdigin gibi yasindan basindan utan pislik herif.

12/27/2012 8:24:00 PM

> [...]

> Bunlari yazan olsa olsa o Turkiyeli asker kacagi vatanda$indir.
>
> Ama ne utanmazsiniz be! Bu kadari da olmaz.

12/27/2012 8:26:00 PM

> [...]

> yaz. Burada senin oyle yazismalarina cevap veren yok . Utan azicik.Ve
> yazdigin gibi yasindan basindan utan pislik herif.

Acephale Lemar

12/27/2012 11:50:00 PM

0

choro wrote:
> [...]
> gonderelim?
> Olmaz efendiler, bu boyle olmaz. Siz once bu falanjist, fa$ist

Evvela, iyi niyetinden dolayi takdir edilmelisin ama sen beni
savunmasan, kendin icin daha iy olacaki. Ben o s??rt??klerle tek basima
c??zerim bu arsizligi. Aslinda her azislarinda koltuklarim sisiyor, c??nk??
beni emellerine engel g??r??yorlar, bu da g??r??slerimde haklilik oraninin
y??ksekliginden olabilir belki.

Kanit degil hen??z, dikkatini cekmek istedigim husus: Son 3 g??nd??r
yazyamanlar kimler? T??rkce hakkinda, g??r??n??rde iki azili d??smandan
birinin digerine iltifatini g??rd??n m??? Sonra da 1001 surat hakkinda
yazdiklarimi hatirla. Sonra ne yapacaksan yap, bana bildirmeden. ;-)

Italyan sana olumsuz karsilik verir ise, o zaman ona diger itin onun
sunucusundan senmis gibi yazi g??ndermesini nasil engelleyecegini sor, o
da sana anlatsin, sayet Basar'dan sana hen??z cevap gelmemis ise.

Acephale Lemar

12/27/2012 11:50:00 PM

0

choro wrote:
> [...]
> gonderelim?
> Olmaz efendiler, bu boyle olmaz. Siz once bu falanjist, fa$ist

Bunu yeni bir ilmekte yordum. Asil niyetim bu kez OgaydI, yani Ogeday ve
I (b??y??k i harfi!), mahlasi altinda yazan s??rt??k zibidiye:

Asagida bana s??rt??st??g??n??nden dolayi burada bilinen bir hakikate
dikkatini cekiyorum zibidinin: Onu= choro bu sebepden dolayi
elestirenlerin basinda ben bulunuyordum.
Ama B??Y??K HARFLERLE, s??zde onu yermek bahanesi ile en
cirkin, ahlaksiz tabirleri 1001 Surat olarak taminladigim sahis gibi
kullanarak degil elbette.
Hatta onu ve okeyci'yi"uckur d??sk??n??" diye takdim ettim, bu "uckur
d??sk??n??" ile tara sct'yi, bulursun yazilarimdan birini muhakkak! Bazi
benzer sebeplerden de Basar'i da uyardim.
Bu konuda benim kadar duyarli baska bir yurttasin izini g??rmedim burada.
"riyakar" ile "giybet" yan yana oturmuslar, Cehennem'e g??nderilecek
kurban ariyorlar, galiba seni g??zlerine kestirmisler, sen de onlarin
y??n??nde ilerliyorsun.

Simdi "tek uyusdugu kisi acep" ise, okeyci de yok dimektir. C??nk?? okeyci
ile cogu konuda mutabiktir choro. (Anliyor musun, Gibrisli moruk
efendi!)

Belada ikimizi anmissin, fakat kanserden beni muaf tutmussun, bunu
siddetle kiniyorum, bana da ??yle bir bed dua et ki, kuyrugu evvela sana
dokunsun. (Iste sana gercek bir bed dua; ama senin gibi duygularima
yenik d??serek degil, nazikce, igneyi bana, cuvaldizi da sana batirarak.)

Baslik didin de, yeni basligi nasil buluyorsun, Ogeday zibidisi?
Ttartismak icin tartisacak insanlar, hem de o konulara hakim nitelikli
insanlar, gerekiyor, sct'de g??remedim b??yle bir insani simdiye dek.
Yoktur!, dimiyorum, g??rmedim, diyorum. Seni h??nerini ispatlamaya davet
edecektim amma seni gecen hafta attim s??zgece, orada c??r??rs??n artik.
Y??r??, esek sipasi, seni, b??yle miskin gezersen, yiyemezsin palamutu.

OgedayI

12/28/2012 12:31:00 AM

0

On 27/12/2012 23:49, Acephale Lemar wrote:

hadi bakiim yaylan .
cak cak cak siktir git salak
iki tane konu acip tartisamazsin habire biri
durtukleyecek ondan sonrada sen onlarin yazsisnda 31 cekeceksin .

YAZDIK sana cevaplayamiyorsun . Bi baltaya sap olamamissin, kimsenin
sikinde degilsin. Onun icin burda kendine yer ariyorsun bokun pisligin
icinde. Yazisabildiklerinde anca senin gibi ne oldum budalasi
amsalaklar. Itin gotune sokup sopkup cikardim hala cak cak cak.
Anlamiyormusun senin degerin yok bir hicsin benim gozumde kac defa
siktir cektim sana hala yalaklanip duruyorsun siktir git hasta FASIST
kuduz kopek .