Asp Forum
 Home | Login | Register | Search

Silvio

7/14/2015 7:24:00 AM

Heren,

Ik heb vannacht alle backends gelijk getrokken met de laatste stand van
zaken. Mochten er problemen optreden dan weet je dus in welke hoek het
eventueel kan zitten.

Heb net trouwens ook een Jambo mobile account voor teamvier (mobile3)
aangemaakt (Basic Survey Portal). Als daar vragen over komen weet je er
in ieder geval vanaf.

Tot zo.

Gr. Sil
2 Answers