comp.lang.ruby

Vista ultimate crack

wranersawyer

3/20/2008 12:26:00 PM

Download Vista ultimate crack

http://crack.00bp.com/vistaultimate...
1 Answer

harryvanesch

3/23/2008 7:58:00 PM

0

On 20 mrt, 13:25, wranersaw...@gmail.com wrote:
> Download Vista ultimate crack
>
> http://crack.00bp.com/vistaultimate...

hallo sorry ik hoop dat ik ook een vraag mag stellen aan u over vista
32 en 64 bit en dat u mijnkan en wil helppen ik ben namelijk voor een
oude man die ruim 47 jaar in zuid afrika heb gewoon aan het werk om
zijn pc klaar te krijgen en ik wou dus graag weten of er een verschil
is in vista 32 bit of de 64 bit en of de 32 bit net zo snel is als de
64 bit van xp en ik ben dus ook op zoek naar de engelse vers van die
ding aan gezien de man ook niet veel geld heb om de schijfjes te kopen
ben ik voor hem op zoek naar een crack versie zo wel van de 32 en de
64 bit in het engels met een key en ja nogmaal sorry als u lastig val
met de vraag of u mijn wat veder kan en wil helppen ik hoop van u op
dit e-mail adres harryvanesch@verstel.nl wat te horen als u dat wil
ik zou u daar dank baar voor zijn als u mijn en deze man wat voor uit
zou willen helppen met vriendelijke groeten van harry van esch