OT) ktora firme bardziej polecacie

xxx

9/28/2007 12:57:00 PM

Na poczatku przepraszam, ze odbiegam od glownego watku tej grupy. Czy ktos z
Was mial do czynienia (tzn. praca w tych firmach) z firmami Talex lub PB
PolSoft? Czy mozecie sie podzielic opiniami o tych przedsiebiorstwach(jakosc
wspolpracy, warunki wspolpracy, atmosfera w zespole itd)? Ktora bardziej
polecacie (choc to pytanie moze nie jest najlepiej zadane), zeby podjac w
niej prace?

Z gory dzieki za rade

18 Answers

geo

On 28 Wrz, 14:57, "xxx" <x...@o2.pl> wrote:
> Na poczatku przepraszam, ze odbiegam od glownego watku tej grupy.

Nie przepraszaj, tylko spadaj na praca.pl.

xxx

> Nie przepraszaj, tylko spadaj na praca.pl.
Gratuluje bardzo dobrej i madrej, pieknie wyrazonej rady w stylu naszego
prezydenta.
Niestety zaden programista pewnie na grupie pl.praca.* sie nie udziela i mi
rzeczowo nie
odpowie. Dlatego w temacie zaznaczylem, ze jest OT, ale czesciowo zwiazana z
grupa, bo chodzi o programiste.

gonzak

> Gratuluje bardzo dobrej i madrej, pieknie wyrazonej rady w stylu naszego
> prezydenta.

czybys mial cos do Naszego prezyndenta? jestli nie jest Twoim to
przynajmniej siedz cicho!, ja Twojego nie obrazalem choc moglem....

pozdrawiam
Rafal

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.comp.p...

xxx

> czybys mial cos do Naszego prezyndenta?

Ja go nie obrazilem, tylko porownalem slowa przedmowcy do przezydenta. Jak
kazdy mam prawo do wypowiadania swoich opini, a jezeli tak nie sadzisz, to
zyjesz wg. bardzo ciekawej mentalnosci, kreowanej przez czesc spoleczenstwa
polskiego (w kontekscie pejoratywnym).

> jestli nie jest Twoim to
> przynajmniej siedz cicho!,
Czyzbys mial problemy z czytaniem ze zrozumieniem (choc o ile wiem, to chyba
nawet na nowej maturze tego ucza, choc mialem tylko ze stara do czynienia)?
Napisalem "naszego", co jest warte zaznaczenia.
>ja Twojego nie obrazalem choc moglem....
Dla mnie mozesz obrazac kogo chcesz i przy okazji gratuluje przejmowania
cech tzw. "gory". "Po nauke do najlepszych", jak to sie zwyklo mowic. Ja,
szczerze, nie mam zamiaru nad tym ubolewac, ani Cie moralizowac, bo i tak
pewnie to skutku nie odniesie.

Pozdrawiam

Doker

Rafal sxat pisze:

> czybys mial cos do Naszego prezyndenta? jestli nie jest Twoim to
> przynajmniej siedz cicho!, ja Twojego nie obrazalem choc moglem....
hola hola!
To nie jest tez mój prezydent i ja tez nie powstrzymam sie od wyra?ania
o nim opinii. Jak najbardziej obiektywnych.

> [...]
> zyjesz wg. bardzo ciekawej mentalnosci, kreowanej przez czesc spoleczenstwa

Wolno?a s3owa w PL jest ograniczona w kodeksie karnym. Mo?esz miea
w3asne pogl?dy, ale upublicznianie niektórych z nich jest karalne.

badzio

xxx napisa3(a):
> Niestety zaden programista pewnie na grupie pl.praca.* sie nie udziela

Pewnie nie masz racji.

--
badzio

Artur

"Rafal sxat" <gonzak@op.pl> wrote in message

> czybys mial cos do Naszego prezyndenta? jestli nie jest Twoim to
> przynajmniej siedz cicho!, ja Twojego nie obrazalem choc moglem....
>
> pozdrawiam
> Rafal

pisuar tutaj !?
:-O

xxx

> Wolno¶æ s³owa w PL jest ograniczona w kodeksie karnym. Mo¿esz mieæ w³asne
> pogl±dy, ale upublicznianie niektórych z nich jest karalne.

Przytoczenie slow przez pewna osobe wypowiedzianych nie jest obraza.

Sebastian Kaliszewski

Nie wolno l?ya publicznie i tyle.

pzdr
\SK