zero kodu duzo wyjasnienia

wojtek.vxd

9/28/2007 7:08:00 AM

Bardzo prosze o wyjasnienie kilku spraw, o ile bedziecie mieli ochote
i czas.

1. Co to sa miekkie warunki brzegowe ?, moze jakis maly przykladzik
gdzie sie je stosuje. Podobno przy animacji siatki, laczeniu platow
powierzchniowych itp ale w jaki sposob to dziala ?

2. To powinno byc dla was banalne lub trywialne podobno jest spora
róznica miedzy tymi slowami. Mianowicie potrzebuje wyprowadzenia wzoru
rekurencyjnego na predkosc i polozenie ciala. Bazujacego na wzorze na
sile oraz na przyspieszenie. Ewentualnie prosze o jakies wskazówki.

3. Banka mydlana (hmm mam scharakteryzowac sily jakie sprawiaja ze
banka istnieje). Poprawcie mnie jesli sie myle. Banka mydlana to taki
twor gdzie nadcisnienie wewnatrz banki jest rownowazone napieciem
powierzchniowym. I tutaj chyba im mniejsze napiecie powierzchniowe tym
lepiej bo jesli bedzie duze to banka peknie.

4. Tu bedzie dopiero dziwne pytanie :), ale cóz sprobuje. Jaki jest
podstawowy wzor dotyczacy symulatora gier i co oznaczaja w nim
wszystkie literki. Wydaje mi sie ze chodzi o symulator ruchu robota
ale pewny nie jestem. Ten kto zadawal to pytanie chyba tez nie wie :)

Dnia Fri, 28 Sep 2007 00:08:16 -0700, wojtek.vxd@gmail.com napisa3(a):

> [...]

> rekurencyjnego na predkosc i polozenie ciala. Bazujacego na wzorze na
> sile oraz na przyspieszenie. Ewentualnie prosze o jakies wskazówki.
Wrócia do klasy w gimnazjum, poprawia pa3e.

> 4. Tu bedzie dopiero dziwne pytanie :), ale cóz sprobuje. Jaki jest
> podstawowy wzor dotyczacy symulatora gier
e=mc2
> i co oznaczaja w nim wszystkie literki.
To musisz sobiew poczytaa.

Adam Klobukowski

wojtek.vxd

Dzieki za pomoc :) Bardzo mi pomogliscie, jesli bedziecie czegos
potrzebowac i bede potrafil, to tez pomoge. Ps paly nie daje stawiac
Panom :)