Do osob zajmujacych sie programami magazynowymi

KasiaM

9/26/2007 5:21:00 PM

Stan obecny:
.. 2 sklepy realowe - A i B
.. 1 sklep internetowy - Sote
.. Wszystkie sklepy handluj? obuwiem.
.. Sklep internetowy jest oparty o magazyny sklepów realowych.
.. Sklepy realowe optymalizuj? wzajemnie swoje zatowarowanie - je?li sklep A
ma 2 pary obuwia marki X nr 44 a sklep B ?adnej - 1 para jest przewo?ona do
sklepu B itp.

Problem
1. Porównanie na piechote stanu towarowego pomiedzy sklepami przy 1000
modeli jest mecz?ce. Potrzebny jest program magazynowy, który:
.. Bedzie w stanie dokonaa porównania stanu magazynowego A i B oraz
zasugeruje przesuniecie towaru je?li jest to optymalne
.. Pozwoli wprowadzia rozmiarówki jako "podgrupy" danego modelu. Chodzi o to,
aby przy przyjeciu towaru nie trzeba by3o wprowadzaa oddzielnej pozycji do
kartoteki dla ka?dego rozmiaru obuwia, tylko wpisaa model i zaznaczya w
jakim? wyskakuj?cym okienku ile jakiego rozmiaru przyjecha3o.
2. Docelowo, taki program magazynowy powinien miea mo?liwo?a transferu stanu
magazynowego do Sote, aby przy ka?dej sprzeda?y w sklepie realowym
(kilkadziesi?t dziennie) nie stawa3y sie nieaktualne rozmiarówki zaznaczone
recznie w sklepie internetowym. Sote z tego, co wiem pracuje nad mo?liwo?ci?
wspó3pracy z programami Subiekt oraz WF mag, ale obydwa programy nie s?
przystosowane do tworzenia podgrup z rozmiarówkami w ramach danej pozycji w
kartotece.

Mo?na oczywi?cie wpisywaa do programu magazynowego ka?dy rozmiar buta jako
oddzieln? pozycje, ale:
1 oznacza to wklepanie np. 400 rekordów do kartoteki przy zwyk3ej dostawie -
strata czasu i oczu
2 utrudni3oby to prawdopodobnie wspó3prace z sote, bo przecie? w sote ka?dy
rozmiar nie mo?e bya oddzielnym towarem, tylko jest jedno zdjecie modelu i w
rozwijanym pasku wybiera sie rozmiarówke spo?ród dostepnych.

Pytanie:
Co robia bo mnie ju? 3eb peka :(

jax

On Wed, 26 Sep 2007 19:20:59 +0200, KasiaM wrote:

> Pytanie:
> Co robia bo mnie ju? 3eb peka :(

1.poszukaa jakiego oprogramowania u?ywaj? dostawcy/konkurenci/inne firmy z
bran?y i ewentualnie wybraa z nich najlepsze
2.zlecia napisanieoprogramowania i/lub interfejsu
3.og3osia zapotrzebowanie w ró?nych miejscach

powodzenia
jax

KasiaM

Dziekuje - krótko, jasno i na temat:)