Poszukiwani programisci C# i framework .NET 2.0

mariusz

9/23/2007 6:22:00 PM

Pilnie poszukujemy programistów do nastepujacego zadania:

Praca przy projekcie:
CENNIK Off-Line
www.cennik.conor.pl

Wymagania:
- Bardzo dobra znajomosc jezyka C# i framework .NET 2.0
- Umiejetnosc programowania aplikacji Windows Forms
- Bardzo dobra znajomosc jezyka SQL (Praca z bazami SQLite i MS
SQL2007) i umiejetnosc integracji bazy danych z aplikacjami .NET.
- znajomosc Win32 API

Wynagrodzenie:
W zaleznosci od stopnia trudnosci zadania okolo 20 PLN netto / h.

Kontakt:

Mariusz Nowakowski
mob. 0 500 097 545

CONOR S.C.
05-500 Stara Iwiczna
ul. Sloneczna 12
tel./fax: 022 465 50 21

13 Answers

Galileon

-> W zale¿no¶ci od stopnia trudno¶ci zadania oko³o 20 PLN netto / h.

ma³o nie spad³em z krzes³a....

Hyde

gonzak

> -> W zale?no?ci od stopnia trudno?ci zadania oko3o 20 PLN netto / h.
>
> ma3o nie spad3em z krzes3a....

mam takie pytanie a ile to tak by norme spelnic?

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.comp.p...

Jedrzej Dudkiewicz

"mr.Hyde" <galileon@poczta.onet.pl> wrote in message
> -> W zale?no?ci od stopnia trudno?ci zadania oko3o 20 PLN netto / h.
>
> ma3o nie spad3em z krzes3a....

?e co, ma3o, du?o? Zale?y przecie? od tego co, jak i gdzie robisz. Przy 20
dniach w miesi?cu po 8h to wychodzi 3200 w reke. Mo?e bya lepiej, mo?e bya
gorzej.

JD

gonzak

> ?e co, ma3o, du?o? Zale?y przecie? od tego co, jak i gdzie robisz. Przy 20
> dniach w miesi?cu po 8h to wychodzi 3200 w reke. Mo?e bya lepiej, mo?e bya
> gorzej.

przy zalozeniu zeby wynajac zwykla kawalerke w miescie to juz 1500-1600 to
nie za wiele

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.comp.p...

fijak

Rafal sxat pisze:

> przy zalozeniu zeby wynajac zwykla kawalerke w miescie to juz 1500-1600 to
> nie za wiele

zalezy jakie miasto.

20 zl to nie jest ani duzo ani malo
Wiele osob (IT) pracuej za mniej, pracuja tez za wiecej.

nightwatch77

No wlasnie sie zastanawiam kto pisze ze 20 pln/h to smieszna kwota.
Jak zaczynalem kiedys, jeszcze na studiach prace (jako programista) to
na poczatek mialem chyba 9 PLN /h. Wielka radosc mi sprawialo ze
jestem sobie w stanie sam zaplacic za akademik, a z rana zarobic na
pizze ktora zjem na obiad. W dodatku to bylo w miescie Kraka, wiec nie
najtanszym, i przezyc sie dalo. Wiec sie zastanawiam dlaczego jakis
czlowiek zaczyna publicznie krecic nosem ze 20 PLN/h to malo. Taki co
zarabia 10 PLN/h by nie narzekal, taki co zarabia 100 - raczej by
wiedzial dlaczego zarabia 100 a nie 20. Dla studenta kwota raczej
dobra, dla kogos kto nie zdecydowal sie na wielkomiejskie zycie i
prace dorywcze - tez nie najgorzej.
RG

gonzak

> No wlasnie sie zastanawiam kto pisze ze 20 pln/h to smieszna kwota.
> Jak zaczynalem kiedys, jeszcze na studiach prace (jako programista) to
> na poczatek mialem chyba 9 PLN /h. Wielka radosc mi sprawialo ze

kiedys..... kola byly z kamienia

http://images.wikia.com/nonsensopedia/images/thumb/d/dd/Informatyk.jpg/180px-Info...

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.comp.p...

Galileon

czlowiek zaczyna publicznie krecic nosem ze 20 PLN/h to ma³o. Taki co
[...]

No tak, ale kole¶ napisa³ wyra¼ne ¿e chodzi o kogo¶ z bardzo dobr±
znajomo¶ci± # i baz danych -
czyli rozumiem z do¶wiadczeniem a z do¶wiadczeniem programista to 100z³ /h
minimu bierze.
No chyba, ¿e znacie tañszych to git :)

Pzdr.
Hyde

Doker

mr.Hyde pisze:
> czlowiek zaczyna publicznie krecic nosem ze 20 PLN/h to ma3o. Taki co
> zarabia 10 PLN/h by nie narzekal, taki co zarabia 100 - raczej by
> wiedzial dlaczego zarabia 100 a nie 20. Dla studenta kwota raczej
> dobra, dla kogos kto nie zdecydowal sie na wielkomiejskie zycie i
> prace dorywcze - tez nie najgorzej.
>

> No tak, ale kole? napisa3 wyra?ne ?e chodzi o kogo? z bardzo dobr?
> znajomo?ci? # i baz danych -
> czyli rozumiem z do?wiadczeniem a z do?wiadczeniem programista to 100z3 /h
> minimu bierze.
> No chyba, ?e znacie tanszych to git :)
To juz mowisz o takim z faktycznym doswiadczeniem i certyfikatem.
Ale no hallllo! Jezeli phpowiec zarabia 3 kafle to za czas poswiecony na
poznanie ASP.Net lub Winforms lub WPF oraz C# lub ViBi sie cos nalezy.

nightwatch77

Programista wezmie i 500 PLN /h, pod jednym tylko warunkiem - ze ktos
mu da.
Wydaje mi sie ze znam mniej-wiecej realia w PL, i mysle ze jesli jakis
programista pracujac w tym kraju dla krajowej firmy chce zarabiac 100
PLN/h to moze miec problem. No chyba ze jest specjalista w jakiejs
dziedzinie w której trudno znalezc kogos z kwalifikacjami, albo ma na
tyle dobra 'marke' ze firmy chca zatrudnic wlasnie JEGO - wtedy sa
inne stawki. Ale to ogloszenie do takiej kategorii nie nalezy.
Natomiast 'bardzo dobrej' znajomosci C# i baz danych to mozna nabrac
po roku pracy, to nie roket sajens. Zwykla, programistyczna robote
najczesciej lepiej odwala gosc swiezo po studiach ale z zapalem i
glowa na karku niz wielki guru-prorok który lata na orbicie juz tak
wysoko ze nie jest w stanie zrobic niczego czego sie od niego oczekuje
(a raczej ma to w dupie). Tak wiec, jesli do zrobienia prostej
aplikacji mialbym wybierac studenta za 20 PLN/h i 'GURU' za 5-10 razy
tyle, to raczej bym wybral bramke nr 1.

RG