najtanszy activex do PDF?

bombardier

Szukam axtivex lub dll do tworzenia PDF w mojej aplikacji i tak znalaz³em
najtañsze po ok 600$ single licese. Mo¿e zna kto¶ co¶ tañszego?

5 Answers

zbyszekz

On Sep 17, 12:49 pm, "bbl" <bomb...@yahoo.com> wrote:
> Witam
>
> Szukam axtivex lub dll do tworzenia PDF w mojej aplikacji i tak znalazlem
> najtansze po ok 600$ single licese. Moze zna ktos cos tanszego?

Znaczy znalazles jeden i skonczyles szukac.
Faktem jest ze Gnostice jest najlepszym niezaleznym producentem, ale
tez i najdrozszym (chyba tylko Adobe bedzie kosztowal wiecej).
Sa nawet darmowe (ale ciezko je polecac bo kaprysne w wiekszosci).
Jak dla mnie calkie dobrze dziala pdf995 (driver drukarki), w wersji
darmowej cos tam dopisuje do stopki za pare euro przestaje.

--
ZZ@private

bombardier

U¿ytkownik "ZbyszekZ" <zbyszekz@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci
> [...]
> najtañsze po ok 600$ single licese. Mo¿e zna kto¶ co¶ tañszego?

> Znaczy znalaz³e¶ jeden i skoñczy³e¶ szukaæ.

Wierz mi ju¿ ca³y dzieñ szukam

> Jak dla mnie ca³kie dobrze dzia³a pdf995 (driver drukarki), w wersji
> darmowej co¶ tam dopisuje do stopki za parê euro przestaje.

Nestety to nie to, potrzebuje kontrolowaæ nazwy plików pdf, a to dzia³a jak
PDF Creator czyli nadaje nazwy plików automatycznie ale ze swojego poziomu.

Bronek Kozicki

bbl wrote:
> Nestety to nie to, potrzebuje kontrolowaa nazwy plików pdf, a to dzia3a jak
> PDF Creator czyli nadaje nazwy plików automatycznie ale ze swojego poziomu.

sprawd? PDF Xchange z docu-track. Nie wiem ile kosztuje API, ale driver
drukarki jest niedrogi i znacznie lepszy od pdf995

B.

--
Remove -trap- when replying. Usun -trap- gdy odpisujesz.

zbyszekz

On Sep 17, 8:54 pm, "bbl" <bomb...@yahoo.com> wrote:
> Uzytkownik "ZbyszekZ" <zbysz...@gmail.com> napisal w wiadomoscinews:1190048767.995972.262010@57g2000hsv.googlegroups.com...

> Wierz mi juz caly dzien szukam

Jest tego towaru od metra. Np. zestaw komponentów (rózne wersje) moich
znajomych wptools.

> Nestety to nie to, potrzebuje kontrolowac nazwy plików pdf, a to dziala jak
> PDF Creator czyli nadaje nazwy plików automatycznie ale ze swojego poziomu.

To ja nie wiem, mnie wystarczalo.

--
ZZ@pivate

darek

U¿ytkownik "bbl" <bombell@yahoo.com> napisa³ w wiadomo¶ci
> Witam
> Szukam axtivex lub dll do tworzenia PDF w mojej aplikacji i tak znalaz³em
> najtañsze po ok 600$ single licese. Mo¿e zna kto¶ co¶ tañszego?

Polecam biblioteki firmy Tracker Software. Korzysta z nich m.in. ABBYY PDF.
Opis: http://edarsoft.com.pl/articles.ph...

Darek