wirtualny port COM

RS

potrzebuje informacji jak programowo stworzyæ wirtualny port COM, potrzebuje
napisaæ program który stworzy mi port COM którego koñcem bêdzie komputer czy
tez urz±dzenie o znanym IP a na komputerze na którym jest to oprogramowanie
zainstalowane bêdzie dostêpny port COM za pomoc± którego bêdê móg³ siê
komunikowaæ z odleg³ym urz±dzeniem. Je¶li kto¶ posiada informacje jak to
zrobiæ w Borlannd builder c++ lub c# VS2005 prosi³bym o pomoc.
Pozdrawiam
Robert Sadza

Dnia Mon, 17 Sep 2007 12:30:43 +0200, Robert Sadza napisa3(a):

> Witam,
> potrzebuje informacji jak programowo stworzya wirtualny port COM, potrzebuje
> napisaa program który stworzy mi port COM którego koncem bedzie komputer czy
> tez urz?dzenie o znanym IP a na komputerze na którym jest to oprogramowanie
> zainstalowane bedzie dostepny port COM za pomoc? którego bede móg3 sie
> komunikowaa z odleg3ym urz?dzeniem. Je?li kto? posiada informacje jak to
> zrobia w Borlannd builder c++ lub c# VS2005 prosi3bym o pomoc.

Te temat to zakres DDK (Device Developement Kit), alternatywa czy
uzupe3nienie do Win SDK. Tzreba to sobie poszukaa na MS. Dokumentacja 10-ki
razy mniejsza ni? do SDK, 3atwe to mo?e nie bya....

Wieksze szanse by3 ci da3 na znalezienie/kupienie czego? podobnego. Dawnego
typu siea Lanstatic pod DOS mia3a udostepnienie COM-a. NA pewno co? jest,
byc mo?e za kase.

Grzegorz Danowski

U¿ytkownik "Jacek Czerwinski" <x@y.z.pl> napisa³ w wiadomo¶ci

Mo¿e ten projekt siê przyda: