Gdyby programisci budowali samoloty :

Marcin

9/14/2007 8:39:00 AM

http://youtube.com/watch?v=U...

--
Wys3ano z serwisu OnetNiusy: http://niu...
32 Answers

Adam Klobukowski

cut

"Marcin" <news_readerWYTNIJTO@poczta.onet.pl> wrote in message
news:0116.00000045.46ea4887@newsgate.onet.pl...
> http://youtube.com/watch?v=U...
>
> --

Hmm, chcieli chyba zrobiæ parodiê metody iteracyjnej ;)

Andrew

pdemb

Adam Klobukowski <adamklobukowski@gmail.com> writes:

> Nie programi?ci tylko project managerzy ;)

Przecie? programi?ci programuj? samoloty.

Dariusz Cieslak

On 2007-09-14, Marcin <news_readerWYTNIJTO@poczta.onet.pl> wrote:

> http://youtube.com/watch?v=U...

U?mia3em sie setnie. Dobrze dobrana metafora.

Znacz?cy wydaje mi sie moment kiedy "monterzy" opuszczaj? samolot na
spadochronach zostawiaj?c za3oge i pasa?erów w maszynie w trakcie
lotu.

Podobno in?ynierowie projektanci staj? pod mostem przy pierwszych
testach obci??eniowych. Ciekawe czy istnieje jaki? odpowiednik w
naszym fachu?

--
Dariusz Cieslak
http://apli... - systemy informatyczne na zamówienie

> [...]
> Podobno in?ynierowie projektanci staj? pod mostem przy pierwszych
> testach obci??eniowych. Ciekawe czy istnieje jaki? odpowiednik w

Tak, Eula ;)
"Producent nie ponosi odpowiedzialno?ci za szkody wynik3e z u?ytkowania
lub niemo?no?ci u?ytkowania programu niezale?nie od tego w jaki sposób
szkody powsta3y i czego dotycz?. Producent nie gwarantuje tak?e, ?e
program spe3ni oczekiwania u?ytkowników..." itd.

news_reader

Dobty jest ten gosc pod koniec ktory jest mocno wzruszony kiedy mowi "I love
this job".

pdemb

Dariusz Cieslak <cieslakd@xyz.invalid> writes:

[...]

> Podobno in?ynierowie projektanci staj? pod mostem przy pierwszych
> testach obci??eniowych. Ciekawe czy istnieje jaki? odpowiednik
> w naszym fachu?

Jasne. Plus czesto wiele nieprzyjemnych konsekwencji natury prawnej.

pdemb

Jakub Debski <debski.jakub@wp.pl> writes:

> [...]
> tego w jaki sposób szkody powsta3y i czego dotycz?. Producent nie
> gwarantuje tak?e, ?e program spe3ni oczekiwania u?ytkowników..."

To s? zwyczajowe dupochrony. W praktyce chodzi o to, ?eby nie zostaa
zasypanym gradem idiotycznych pozwów :)

pdemb

"Marcin" <news_reader@poczta.onet.pl> writes:

> Dobty jest ten gosc pod koniec ktory jest mocno wzruszony kiedy mowi
> "I love this job".

A tak w ogóle to jeste? ?wiadomy tego, ?e praktycznie wszystkie
samoloty _s?_ oprogramowane? Zreszt? nie tylko samoloty --
wiekszo?a planów lotów jest uk3adana automatycznie, przy u?yciu
programów komputerowych.

--
http://www.piotr.dembin...

news_reader

Tak, wiem. I zawsze jak wsiadam do samolotu to sie zastanawiam czy Ci co to
pisali obsluzyli wszystkie wyjatki, nie spali na audytach i wogole cala
liturgia byla ok ;-)
Zreszta, w tym kraju mielismy juz tego typu katastrofe na Okeciu.
http://wiadomosci.polska.pl/kalendarz/kalendarium/article.htm...

Marcin