Zlecenie projektu

Mattia_82

9/12/2007 9:58:00 AM

Witam jestem studentem.
Zwracam sie troche z nietypowa prosba ale ciezko znalezc ludzi którzy
podjeliby sie wykonania tego projektu.
Mianowicie temat projektu brzmi "Równowazenie obciazenia (statyczne i
dynamiczne) oraz perkolacja na przykladzie PVM". Jesli chodzi o
perkolacje to statystyki dotyczace migracji procesów (pokazac przez
nie gdzie procesy sie rozchodza i czy po rozejsciu tworza np. jakis
klaster). Jesli ktos z Was móglby mi w jakis sposób pomóc to prosze o
kontakt

Mail : maciektrz@gmail.com
GG: 4979743

13 Answers

cut

"Mattia_82" <maciektrz@gmail.com> wrote in message
>Witam jestem studentem.
>.... Je¶li kto¶ z Was móg³by mi w jaki¶ sposób pomóc to proszê o
>kontakt

Zg³o¶ to na jakim¶ wortalu dla freelancerów.

Andrew

Hola

andrew pisze:
> "Mattia_82" <maciektrz@gmail.com> wrote in message
>
> Zg3o? to na jakim? wortalu dla freelancerów.

podaj taki wortal. Ja od dluzszego czasu szukam kogos kto napisze
szyfrowanie RSA na komorki

Kamil Burzynski

Hola pisze:

> podaj taki wortal. Ja od dluzszego czasu szukam kogos kto napisze
> szyfrowanie RSA na komorki

np. getafreelancer.com czy jakies inne rent-a-coder ;p

--
Best regards from
Kamil Burzynski

cut

"Hola" <honala13@oo2.pl> wrote in message

> podaj taki wortal. Ja od dluzszego czasu szukam kogos kto napisze
> szyfrowanie RSA na komorki

Polskie:
http://www.aukcje...
http://aukcj...
http://www...

Angielskie:
http://www.renta...
http://www.getafreel...

S± oczywi¶cie jeszcze inne, "has³o-klusz" to freelancer

Andrew

matmis

On 12 Wrz, 11:57, Mattia_82 <maciek...@gmail.com> wrote:
> Witam jestem studentem.
> Zwracam sie troche z nietypowa prosba ale ciezko znalezc ludzi którzy
> podjeliby sie wykonania tego projektu.

No tak, ale przeciez widac ze to jest twoja praca "domowa", wiec to ty
ja masz zrobic a nie kto inny, czyz nie?

Marcin Stefaniak

pdemb

Hola <honala13@oo2.pl> writes:

> podaj taki wortal. Ja od dluzszego czasu szukam kogos kto napisze
> szyfrowanie RSA na komorki

Razem z generowaniem klucza czy bez?

Hola

Piotr Dembinski pisze:

> Razem z generowaniem klucza czy bez?
bez

a nawet tylko symetryczne. jest swietna biblioteka http://j2me...
jest tez http://www.bouncyc... ale trudniejsze.

a Potrafilbys napisac program do odczytania takiego komunikatu?

$ echo "Testowanie zaszyfrowanego sms-a" | openssl enc -aes256 -a
enter aes-256-cbc encryption password:
Verifying - enter aes-256-cbc encryption password:
U2FsdGVkX1+v+lKAagpcN2gT5Acwsvj2Tk+VMGiNnH2Xpgshan15Yj2b2ypTwPvL
ZbioVuyPMTKb/F6f8f7GhA==

pdemb

Hola <honala13@oo2.pl> writes:

> bez

No w3a?nie, bo nie wiem, jak w telefonach komórkowych jest z entropi?.
Czy JVM telefonu komórkowego dostarcza jakich? mechanizmów do
generowania liczb losowych?

> a nawet tylko symetryczne. jest swietna biblioteka
> http://j2me... jest tez http://www.bouncyc... ale
> trudniejsze.
>
> a Potrafilbys napisac program do odczytania takiego komunikatu?

Zarówno algorytm, jak i dokumentacja J2ME s? jawne, wiec potrafi to
ka?dy, kto choa troche sie zna na programowaniu. Taki ju? urok
kryptografii cywilnej :)

--
http://www.piotr.dembin...

Hola

> Zarówno algorytm, jak i dokumentacja J2ME s? jawne, wiec potrafi to
> ka?dy, kto choa troche sie zna na programowaniu. Taki ju? urok
> kryptografii cywilnej :)

A bez metafor jak mówi3 Dunczyk?
Zrobi3by? to. Pytam personalnie Ciebie ;) zaofiaruje sie przetestowaa ;)
Wiem, ?e to niewiele, ale zawsze co?.

pdemb

Hola <honala13@oo2.pl> writes:

> A bez metafor jak mówi3 Dunczyk?

Metafora systemu jest podstaw? dla ka?dego programu opracowanego
w metodyce XP :)

> Zrobi3by? to. Pytam personalnie Ciebie ;) zaofiaruje sie
> przetestowaa ;) Wiem, ?e to niewiele, ale zawsze co?.

Mam ju? pomys3y na kilka programów dla telefonów komórkowych
(m.in. lista zakupów, asteroidy i takie tam). Szyfrowanie jest IMO
z punktu widzenia przecietnego u?ytkownika telefonu ma3o przydatne.

--
http://www.piotr.dembin...