[C#/SDL] Tutoriale, przyklady, podreczniki...

Kokos

W szkole ucze sie programowania w C#. Chcia3bym jednak pobawia sie
multimediami pod tym jezykiem. S3ysza3em du?o dobrego na temat SDL.
Znalaz3em biblioteki dla VS2005 pod adresem
http://cs-sdl.source.... Zainstalowa3em - dzia3a. Na stronce jest
te? bardzo skromny tutorial i przyk3ady. Jednak to ma3o.

Chcia3bym jako mój pierwszy projekcik zrobia klasyczny ju? obracaj?cy
sie sze?cian.

Czy kto? z Was móg3by polecia jakie? tutoriale, przyk3ady, podreczniki,
które mog3yby mi pomóc w tworzeniu aplikacji C#/SDL? A mo?e SDL to nie
jest jednak w3a?ciwy pomys3 na takie rzeczy?

Bardzo prosze o pomoc, licze na opinie na temat SDL i zachecam do dyskusji.

Pozdrawiam,
Kokos
1 Answer

Jacek Poplawski

my newsreader told me that Kokos wrote:
> Chcia3bym jako mój pierwszy projekcik zrobia klasyczny ju? obracaj?cy
> sie sze?cian.

Do tego s3u?y OpenGL, a nie SDL. SDL po prostu otwiera okienko i pobiera
zdarzenia (klawiatura, myszka), rysowaa musisz w GL.