resetowanie numeracji co miesiac - algorytm

bombardier

Mam taki problem, nie wiem jak rozwiazac problem resetowania numeracji co
miesiac.
Przychodzi mi na mysl jedno rozwiazanie, ale nie wiem czy to zda egzamin.

1) po zapisie dokumentu zapis numeru miesiaca np. w rejestrze
2) przy tworzeniu nowego dokumentu w nowym miesiacu wczytanie ostatniego
zapisu z rejestru
3) porownanie zapisu z rejestru z data dzisiaj, jesli jest wiekszy o 1
(datediff) to reset numeracji

qe?? cos sprytniejszego?

2 Answers

Andrzej P. Wozniak

Osoba podpisana jako bbl <bombell@yahoo.com> w artykule
<news:fbtuhi$dn0$1@nemesis.news.tpi.pl> pisze:

> [...]
> zapisu z rejestru
> 3) porownanie zapisu z rejestru z data dzisiaj, jesli jest wiekszy o 1

Jak sobie poradzisz, kiedy bedzie ostatni dnia miesi?ca i konieczno?a
równoczesnego wprowadzania dokumentów z dat? bie??c? i dat? na pierwszy
dzien nastepnego miesi?ca?

--
Andrzej P. Wo?niak uszer@pochta.onet.pl (zamien miejscami z<->h w adresie)

Winston Smith, American Patriot

=?UTF-8?B?TcO2ZWJpdXMgUHJldHplbA==?=
<M?ebius*Pretzel~@~Vampire_Slayers'_Anonymous.org> wrote on Fri 25 May 2012
03:41:03a

> They're just gonna crash the dollar.
>
> Towards the end of the year.
>
> You'll see.

It's clear you never recovered from your experience in driving past Area 51 a
while back.

--
Right-wing talking points show a popular appeal in
the same way that trainwrecks are morbidly fascinating.