MS SQL automatyczny skrypt

bodziec

Orientuje sie ktos czy jest mozliwe by MS SQL Server 2005 sam, po
wykryciu ze uzytkownik zrobil zmiany w strukturze bazy, generowal
skrypt który po uruchomieniu na innej bazie dokona odpowiednich zmian?

Bronek Kozicki

bodziec <bodziec@gmail.com> wrote:
> Orientuje sie kto? czy jest mo?liwe by MS SQL Server 2005 sam, po
> wykryciu ?e u?ytkownik zrobi3 zmiany w strukturze bazy, generowa3
> skrypt który po uruchomieniu na innej bazie dokona odpowiednich zmian?

pytaj na pl.comp.bazy-danych. Generalnie do wykrywania zmian danych
s3u?? triggery. Ale to o co pytasz nazywa sie replikacja i lepiej o ni?
pytaj, SQL Server 2005 ma ca3kiem spore mo?liwo?ci w tym zakresie. Tylko
musisz podaa na jakim oprogramowaniu dzia3a docelowa baza danych;
ponadto przyda sie opisaa sposób po3?czenia komputerów na jakich te bazy
dzia3aj?.

B.

Dany

> Orientuje siê kto¶ czy jest mo¿liwe by MS SQL Server 2005 sam, po
> wykryciu ¿e u¿ytkownik zrobi³ zmiany w strukturze bazy, generowa³
> skrypt który po uruchomieniu na innej bazie dokona odpowiednich zmian?

Tak, w³a¶nie po to wprowadzono doatkowe triggery w 2005, w³a¶nie w celu
wykrycia zmian w strukturze danych, wiêcej:
http://www.developer.com/db/article.p...
--
Dany.
S³upsk.

Bronek Kozicki

Bronek Kozicki <brok@spam-trap-cop.net> wrote:
> [...]

przepraszam, zupe3nie przegapi3em to fragment. Mój poprzedni post mo?na
zignorowaa.

B.