Jakie to szyfrowanie word 2000

Jan Maria Mariusz Narostowie

9/4/2007 4:46:00 PM

witam,

czy istnieje jakis szybszy sposób, zamiast metody brute force, na
pozbycie sie hasla z worda, czy odczytaniu pliku tekstowego w wordzie.
próbowalem za pomoca total commandera, jako 4. funkcja obraz i
multimedia ale dalej widzi krzaki, czytalem w usnecie o XOR, ale nie
wiem jak to zrobic i cz y w ogóle to prawda z tym szyfrowanie na xor.
jaka najszybsza metoda wg was na odczytanie tego pliku? moge
udostepnic, to nic zlego, po prostu mój pamietnik sprzed lat, do
którego nie moge sie dostac.

próbowalem tez zapisywac na próbe hasla, tworzyc nowe pliki i
sprawdzac róznice... nie zauwazylem podobienstw :( plik ma 190 kb
przesle plik na maila

2 Answers

badzio

Jan Maria Mariusz Narostowie napisa3(a):
> czy istnieje jaki? szybszy sposób, zamiast metody brute force, na
> pozbycie sie has3a z worda

google wiedza
Istnieje mnostwo narzedzi ktore sobie z tym radza.

--

On 4 Wrz, 19:08, badzio <bad...@niepotrzebneskreslic.epf.pl> wrote:

> google wiedza
> Istnieje mnostwo narzedzi ktore sobie z tym radza.
>
> --
> badzio

prosze, podpowiedz mi lepiej. google wypluwa same programy typu
advenced recovery :(