Any User

9/1/2007 12:03:00 PM

Poszukuje taniego, a w miare dobrego hostingu php. Wymagania:

1. Dostep przez SSH, brak ograniczen na procesy w tle. (Ew. mo?e bya
ograniczenie na boty IRC, których i tak nie zamierzam u?ywaa.)

2. Mo?liwo?a uruchamiania zadan z crona, w tym:
a) zadan napisanych w php5-cli
b) ?ci?gaj?cych du?o danych przez php5-curl
c) parsuj?cych je (preg_*; mo?liwe stosunkowo du?e obci??enie maszyny)
d) do?a intensywnie korzystaj?cych z MySQL

3. Dostep do MySQL, mo?liwo?a utworzenia kilku baz na potrzeby ró?nych
projektów w ramach jednego konta.

4. Oczywi?cie serwer WWW zintegrowany z tym MySQL.

5. Mo?liwo?a pod3?czenia kilku w3asnych domen do serwera WWW, ale bez
przekazywania administracji domeny - tj. domena jest obs3ugiwana w
home.pl, a dostawca tylko konfiguruje mi serwer WWW, aby j? obs3ugiwa3.

6. Miejsce: wystarczy mi 10 MB na pliki i 100 MB na wszystkie bazy, ale
chcia3bym miea opcje powiekszenia limitu bez zmiany dostawcy.

7. Jakie? statystyki WWW, najlepiej po prostu webalizer.

8. Przynajmniej cotygodniowy backup bazy. Opcjonalnie codzienny backup
bazy i/lub backup plików.

9. Opcjonalnie dostep do memcached lub eaccelerator. Wystarczy mi jaka?
niewielka ilo?a pamieci, typu 32 MB, max 64 MB.

My?le o cenie maksymalnej do 200 z3 rocznie netto, aczkolwiek chcia3bym
sie zmie?cia do 150 z3 rocznie brutto. Musi te? bya mo?liwo?a normalnego
przelewu na normalne polskie konto z normalnego polskiego banku, bez
posiadania karty kredytowej.

Czy kto? mo?e co? dobrego polecia?

Jednocze?nie chcia3bym zapytaa o opinie nt. kilku konkretnych dostawców,
jakich ju? znalaz3em:

- linuxpl.com
- rootnode.pl
- dreamhost.com
- brist.pl
- ovh.com

Interesuj? mnie opinie nt. tych dostawców zarówno w kontek?cie moich
powy?szych pytan, jak i Waszych w3asnych do?wiadczen z tymi dostawcami.

--
Zobacz, jak sie pracuje w Google:
http://pracownik.bl...

yinyang

> Poszukuje taniego, a w miare dobrego hostingu php.

Jak dla mnie NTG. www.webhostingtalk.pl

ByeStander

On Wed, 27 Oct 2010 21:36:20 -0400, Larry Hewitt
<larryhwtt@comporium.net> wrote:

>Rpuglicon counties in a repuglicon sate ...

Hey Larry.

When you were in 1st grade, was it fun to make up clever names of
others?