IP zewnetrzne

aigi01

8/30/2007 3:45:00 PM

Pisze programik c# na odczytanie wlasnego IP.Problem w tym ze
komputer jest w sieci lokalnej i odczytuje IP lokalne a nie
internetowe.Czy ktos ma pomysl jak to obejsc? P.S.Sprawdzanie swojego
IP na jakichs stronkach odpada...

11 Answers

Kuba_O

Ale to chyba najlepsze rozwi?zanie.

http://preview.tinyurl....

Pzdr
--
---

Marcin 'Qrczak' Kowalczyk

Dnia 30-08-2007, Cz o godzinie 08:44 -0700, aigi01@poczta.fm napisal(a):

> [...]
> komputer jest w sieci lokalnej i odczytuje IP lokalne a nie
> internetowe.Czy ktos ma pomysl jak to obejsc? P.S.Sprawdzanie swojego

Nie da sie inaczej niz laczac sie z jakims zewnetrznym serwerem, zeby on
odpowiedzial, pod jakim adresem widzi pytajacego.

PS. Po co sprawdzac IP zewnetrzne?

--
__("< Marcin Kowalczyk
\__/ qrczak@knm.org.pl

Bogus

Dnia 31-08-2007 o 12:17:52 Marcin 'Qrczak' Kowalczyk <qrczak@knm.org.pl> napisaÅ?(a):

> PS. Po co sprawdzaÄ? IP zewnÄ?trzne?

Do komunikatora?

--
BoguÅ?
www.google.pl <-- to nie boli

Marcin 'Qrczak' Kowalczyk

Dnia 31-08-2007, Pt o godzinie 18:25 +0200, franek napisal(a):

> Do komunikatora?

Przeciez jesli jest NAT, to i tak nie mozna nawiazac nowego polaczenia
z tym IP.

--
__("< Marcin Kowalczyk
\__/ qrczak@knm.org.pl

Pawel Kierski

Marcin 'Qrczak' Kowalczyk w wiadomo?ci <1188633394.23401.3.camel@qrnik> pisze:
> Dnia 31-08-2007, Pt o godzinie 18:25 +0200, franek napisa3(a):

> Przecie? je?li jest NAT, to i tak nie mo?na nawi?zaa nowego po3?czenia
> z tym IP.

Czasem mo?na, ale wymaga to wspó3pracy zewnetrznego serwera. W
praktyce - czasoch3onne (z punktu widzenia u?ytkownika - d3uga próba
3?czenia), zasoboch3onne (trzeba dostawia specjalny serwer i go
serwisowaa). Zysk na liczbie po3?czen bezpo?rednich - taki sobie. Ju?
lepiej zainwestowaa troche wiecej w serwer (i 3?cze) typu relay - i
tak jaki? procent ruchu trzeba "braa na klate".

--
Pawe3 Kierski
news@pkierski.net

gonzak

> [...]
> 3?czenia), zasoboch3onne (trzeba dostawia specjalny serwer i go
> serwisowaa). Zysk na liczbie po3?czen bezpo?rednich - taki sobie. Ju?

moment chces polaczyc 2 osoby z tym gdy jedna jest za natem a druga ma zew
ip wiec w czym problem

probujesz nawiazac najpierw polaczenie z jednego a pozniej z drugiego -
zawsze z ktoregos sie uda :)
a w przypadku 2 adresow ip zawsze mozna brac np najwyzszy i gotowe

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.comp.p...

Mikolaj Rydzewski

Rafal sxat <gonzak@op.pl> wrote:
> probujesz nawiazac najpierw polaczenie z jednego a pozniej z drugiego -
> zawsze z ktoregos sie uda :)
> a w przypadku 2 adresow ip zawsze mozna brac np najwyzszy i gotowe

Co to jest 'najwyzszy adres IP'?

--
Mikolaj Rydzewski <miki@ceti.pl> http://ceti...
PGP KeyID: 8b12ab02

Stachu 'Dozzie' K.

On 03.10.2007, Mikolaj Rydzewski <miki@ceti.pl> wrote:

> Co to jest 'najwyzszy adres IP'?

Doczytaa o porz?dku leksykograficznym (teoria mnogo?ci) i o metodach
reprezentacji adresów IP w sieci (specyfikacja protoko3u; RFC 791).

--
Secunia non olet.
Stanislaw Klekot

Mikolaj Rydzewski

Stachu 'Dozzie' K. <dozzie@dynamit.im.pwr.wroc.pl.nospam> wrote:

> Doczytaa o porz?dku leksykograficznym (teoria mnogo?ci) i o metodach
> reprezentacji adresów IP w sieci (specyfikacja protoko3u; RFC 791).

Odkladajac na bok akademicki wywod, jak ma to pomoc w wyborze
odpowiedniego adresu z ktorym nalezy nawiazac polaczenie?

--
Mikolaj Rydzewski <miki@ceti.pl> http://ceti...
PGP KeyID: 8b12ab02
There are three kinds of people: men, women, and unix.

Stachu 'Dozzie' K.

> Odkladajac na bok akademicki wywod, jak ma to pomoc w wyborze
> odpowiedniego adresu z ktorym nalezy nawiazac polaczenie?

Jak to jak? Przecie? jest napisane. Chyba ?e Rafa3 pisze niewyra?n?
czcionk?. Chyba ?e pytasz jak ocenia, czy zg3oszony adres pochodzi
z której? puli prywatnej.

--
Secunia non olet.
Stanislaw Klekot