[OT] duzy slownik wyrazów polskich

ee

8/27/2007 5:50:00 PM

Cze?a, pytanie troche OT, ale:
poszukuje jak najwiekszego zbioru s3ów w jezyku polskim z polskimi
znakami (?e..) lub bez, a wszystko w postaci txt.
Na pewno co? takiego przyda3oby sie niejednemu programi?cie ;)
Dzieki za pomoc
16 Answers

Stachu 'Dozzie' K.

On 27.08.2007, ee <ee@o2.pl> wrote:
> Cze?a, pytanie troche OT, ale:
> poszukuje jak najwiekszego zbioru s3ów w jezyku polskim z polskimi
> znakami (?e..) lub bez, a wszystko w postaci txt.
> Na pewno co? takiego przyda3oby sie niejednemu programi?cie ;)

W?tpie czy programi?cie, ale administratorom sie przydaje.

--
Secunia non olet.
Stanislaw Klekot

Daniel Janus

Dnia 27.08.2007 ee <ee@o2.pl> napisa3/a:

http://www.kurnik.org/dictionary/growy/alt-20070...

HTH,
--
Daniel 'Nathell' Janus, GG #1631668, przesunmalpe@nathell.korpus.pl
create_initial_thread(initial_function);

Segmentation Fault

ee wrote:
> [...]
> znakami (?e..) lub bez, a wszystko w postaci txt.
> Na pewno co? takiego przyda3oby sie niejednemu programi?cie ;)

http://www.kurnik.p...

i... s3owniki do ispell, aspell, myspell (openoffice) je?li nie s? w
czystym TXT to mo?na 3atwo na taki format przerobia.

Je?li s3ownik nie wystarczy s? jeszcze analizatory morfologiczne

http://www.mimuw.edu.pl/~kszafran/...
http://nlp.ipipan.waw.pl/~wolinski...

pdemb

ee <ee@o2.pl> writes:

> Cze?a, pytanie troche OT, ale:
> poszukuje jak najwiekszego zbioru s3ów w jezyku polskim z polskimi
> znakami (?e..) lub bez, a wszystko w postaci txt.
> Na pewno co? takiego przyda3oby sie niejednemu programi?cie ;)

Mo?e s3ownik do ispella?

ee

Daniel Janus pisze:
> Dnia 27.08.2007 ee <ee@o2.pl> napisa3/a:

> http://www.kurnik.org/dictionary/growy/alt-20070...

Huh, taki s3ownik zadowoli chyba nawet najbardziej wybrednych ;)

Daniel Janus pisze:
> Dnia 27.08.2007 ee <ee@o2.pl> napisa3/a:

> http://www.kurnik.org/dictionary/growy/alt-20070...

Mhhh.. Jak zakodowane s? wyrazy? w C# próbuje to odczytaa i widze, ?e
?le mi odczytuje np. litere n.
Powinienem to jako? konwertowaa wcze?niej?

ISO-8859-2.

--
Daniel 'Nathell' Janus, GG #1631668, przesunmalpe@nathell.korpus.pl
create_initial_thread(initial_function);
lose("CATS. CATS ARE NICE.\n");
-- Steel Bank Common Lisp, sbcl/runtime/runtime.c:425

Hola

A ja szukam jakiego? programu do poszatkowania tych wyrazów i dowolnych
innych na sylaby. zna kto??

Mariusz Kruk

epsilon$ while read LINE; do echo ">$LINE"; done < Hola
>A ja szukam jakiego? programu do poszatkowania tych wyrazów i dowolnych
>innych na sylaby. zna kto??

S3ownik dzielenia wyrazów z TeX-a?

--
/\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\ Nie kucyk czyni dziewice(macierzanka)
\ Kruk@epsilon.eu.org /