instalacja vs 2005 professional windows xp SP2

hazet

Probuje zainstalowac VS 2005 Pro wersje trial na windows xp sp2 i nie
moge ominac problemu:
ERROR:Error 1311.Source file not found: d:\vs
\disk1\_556_RTL_x86_enu_ATL_Source_Code.cab. Verify that the file
exists and that you can access it. Instalowalem za pomoca wirtualnego
napedu pozniej nawet probowalem skopiowac pliki na dysk. Plik na pewno
istnieje. Czy mam po prostu uszkodzone pliki instalacyjne czy to jakis
blizej nieokreslony problem.
Znalazlem cos takiego
http://www.microsoft.com/communities/newsgroups/list/en-us/default.aspx?dg=microsoft.public.vstudio.setup&tid=9f19b075-5700-44a1-9d5d-ff48f3c9a5...
ale tam jest wersja team. Probowalem rowniez sciagnac plik z internetu
i go podmienic.

dziekuje, pozdrawiam

2 Answers

Grzegorz Niemirowski

hazet <hazet@os.pl> napisa3(a):

Gdzie? W disk1 czy w disk2?

--
Grzegorz Niemirowski
http://www.grz...

hazet

On 28 Sie, 17:03, "Grzegorz Niemirowski" <gnthexfi...@poczta.onet.pl>
wrote:
> hazet <ha...@os.pl> napisa (a):

> Gdzie? W disk1 czy w disk2?
>
> --
> Grzegorz Niemirowskihttp://www.grz...
> OE PowerTool i aktualno ci ze wiata Outlook Express: grzegorz.net/oe
> Uptime: 2 days, 2 hours, 35 minutes and 7 seconds

To znaczy jest to obraz DVD zrobiony programem CloneCD i podmontowany
programem Virtual Clone Drive

pozdrawiam