Forma aktywna + fsStayOnTop

hazet

Mam dosc trywialny problem ale nie wiem jak sobie poradzic. Otoz chce
zrobic logowanie uzytkownikow do programu, i chcialem pokazac
formularz dialogu logowania tak aby byl na topie + uzytkownik nie mial
mozliwosci wykonania zadnej akcji na formie w tle dopoki nie zaloguje
sie poprawnie do programu. Chce osiagnac cos podobnego do MB_APPMODAL
funcji MessageBox. Probowalem z fsStayOnTop i z funkcja SetWindowPos
ale to chyba nie o to chodzi
Ostatecznie moge pokazac forme logowania na poczatku a dopiero pozniej
w przypadku poprawnej autoryzacji pokazac glowne okno, ale wolalbym
raczej w ten sposob.
Pisze w C++ Turbo Explorer ale to nie ma chyba wiekszego znaczenia.

zbyszekz

ShowModal?

--
ZZ@private

hazet

On 24 Sie, 10:16, ZbyszekZ <zbysz...@gmail.com> wrote:

> ShowModal?
>
> --
> ZZ@private

nie pomyslalem, dostalem zacmienia ;). dzieki pozdrawiam