podyplomowe studia Zarz±dzanie projektem na UW

Ochódzki

Zastanawiam sie nad studiami podyplomowymi z zarz?dzania projektami
informatycznymi na UW. Jestem programist? z kilkuletnim do?wiadczeniem i
chcia3bym sie rozwijac w kierunku
"managerskim". Opis programu na stronie www jest do?a lakoniczny ale wygl?da
zachecaj?co.

http://www.wz.uw.edu.pl/psm_2007/psm_zarzadz_projekt_Info...

Czy kto? ma jakie? do?wiadczenie z tymi lub podobnymi studiami na innych
uczelniach? Czy mo?na sie tam czego? warto?ciowego nauczya? Jak podhcodz? do
nich potencjalni pracodawcy? Z góry dzieki za opinie

Pozdr.

Ochódzki

1 Answer

> Zastanawiam sie nad studiami podyplomowymi z zarz?dzania projektami
> informatycznymi na UW. Jestem programist? z kilkuletnim do?wiadczeniem i
> chcia3bym sie rozwijac w kierunku
> "managerskim".

Program ramowy z
http://www.wz.uw.edu.pl/psm_2007/psm_zarzadz_projekt_Info/p...
wygl?da zachecaj?co.

> Czy kto? ma jakie? do?wiadczenie z tymi lub podobnymi studiami na innych
> uczelniach?

Studiowa3em podobny kierunek na WAT.

> Czy mo?na sie tam czego? warto?ciowego nauczya?

To bardzo zale?y od wyk3adowców. Na pewno mo?na dowiedziea sie rzeczy,
o których prawdopodobnie inaczej by? nie us3ysza3 i dalej zg3ebiaa
temat.

> Jak podhcodz? do nich potencjalni pracodawcy?

Chc?c bya na stanowisku kierowniczym zawsze lepiej w CV takie studia
miea. Jeszcze lepiej je?eli obok nich jest do?wiadczenie wyniesione z
zarz?dzania przynajmniej kilkuosobow? grup?.