pl.comp.programming

Emulator WM2005 dla VS2005+SP1

KP

8/21/2007 1:15:00 PM

Kupi³em VS 2005 Pro, doinstalowa³em SP1.
Jednak brak emulatora systemu Windows Mobile 2005 i 2006.

Kto wie:
Czy jest potrzebny jaki¶ inny SP ???
Gdzie go znale¼æ ???

Dziêkujê za wszelkie konkretne rady.

KP

3 Answers

Mateusz Loskot

8/21/2007 1:35:00 PM

0

KP wrote:
> Kupi3em VS 2005 Pro, doinstalowa3em SP1.
> Jednak brak emulatora systemu Windows Mobile 2005 i 2006.

Nie ma Windows Mobile 2005, jest Windows mobile 5.0.

> Kto wie:
> Czy jest potrzebny jaki? inny SP ???
> Gdzie go znale?a ???

Zainstaluj WM5.0 SDK for Pocket PC i/lub Smartphone.

http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=83A52AF2-F524-4EC5-9155-717CBE5D25ED&disp...

Pozdrawiam
--
Mateusz Loskot
http://mateusz....

Cramer

8/28/2007 4:03:00 PM

0

> Zainstaluj WM5.0 SDK for Pocket PC i/lub Smartphone.
>
> http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=83A52AF2-F524-4EC5-9155-717CBE5D25ED&disp...

to jest winda na smartfony - np nokie E61?

Mateusz Loskot

8/29/2007 3:18:00 AM

0

Cramer wrote:

> to jest winda na smartfony - np nokie E61?

Smartphone to ogólna nazwa telefonu nie bed?cego jedynie telefonem,
ale czym? bardziej "intelygentnym" :-)

Wiec zgodnie z tym rozumieniem termin, tak, istnieje wersja systemu
Windows dla urz?dzen smartphone, np. Windows Mobile 5.0 for Smartphone
lub starsze jak Windows Mobile 2003 for Smartphone oraz Windows Mobile
2003 for Pocket PC Phone Edition.

Wracaj?c do drugiej cze?ci pytania to odp. brzmie nie ma wersji
systemu Windows dla Nokia E61. Ten model Nokii pracuje pod kontrol?
Symbian OS.

Pozdrawiam
--
Mateusz Loskot