Pobieranie danych kursów akcji

adamoswawa

Szukam strony która udostêpnia kursy GPW w sposób w miarê przystêpny do
pobrania i obrobienia (proste parsownaie htmla lub jaki¶ plik sta³ym
formacie). Dane nie musz± byæ bardzo aktualne i ¶ledzone na bie¿±co -
opó¼nienie 1 dnia jest dla mnie w pe³ni akceptowalne. Chcia³bym pobieraæ
sobie te dane i na w³asny sposób obrabiaæ - pó¼niejsze wykorzystanie
niekomercyjnie, jedynie do w³asnych celów.

Pamiêtam kto¶ kiedy¶ o czym¶ podobnym pisa³ przy okazji innego tematu - ale
nie mogê siê tego odszukaæ.

Z góry dziêki za pomoc.
ad.

2 Answers

Lopez

adamoswawa napisa3(a):
> Witam
> Szukam strony która udostepnia kursy GPW w sposób w miare przystepny do
> pobrania i obrobienia (proste parsownaie htmla lub jaki? plik sta3ym
> formacie). Dane nie musz? bya bardzo aktualne i ?ledzone na bie??co -
> opó?nienie 1 dnia jest dla mnie w pe3ni akceptowalne. Chcia3bym pobieraa
> sobie te dane i na w3asny sposób obrabiaa - pó?niejsze wykorzystanie
> niekomercyjnie, jedynie do w3asnych celów.
>
> Pamietam kto? kiedy? o czym? podobnym pisa3 przy okazji innego tematu - ale
> nie moge sie tego odszukaa.

a szukales moze na pl.biznes.wgpw
tam ten temat pojawia sie dosc reguralnie.
Ja polecam http://bos...
tam masz wesje tekstowe

Lopez

adamoswawa