program pod windows dzwiek

Hola

8/10/2007 4:02:00 PM

Mam pytanie czy istnieje program, ktory by umozliwil mi naganie tego co
generuje dzwiek w systemie windows? Najlepiej gdyby mozna go bylo
uruchamiac z poziomu sieci komputerowej.

Po co mi to? Otoz istnieje fajny program expressivo
http://www.expressivo.com/pl/forum2/viewtopic...
Mozna nim sterowac poprzez siec
_______
Mo?na go przetestowaa robi?c tak:
1) sprawdz jak masz ustawiony port TCP Expressivo (Konfiguracja ->
Akceptuj polecenia przez -> Numer portu); standardowo jest to 17024,
2) uruchom linie polecen cmd.exe,
3) telnet 127.0.0.1 17024 (jezeli masz inny numer portu to zastap nim
17024).
________
niestety wtyczki nie oferuja mozliwosci zapisywania dzwieku i jest
klopot. Jesli chce napisac skrypt do przerabiania tekstu na dzwiek, lub
przez siec by odczytywac sobie komunikaty na Linuxowym jabberze to nie
berdzo jest jak to zrobic. Szukam wiec podobnego programu.
4 Answers

Krzysztof Jamróz

Dnia Fri, 10 Aug 2007 18:01:40 +0200, Hola napisa3(a):

> Mam pytanie czy istnieje program, ktory by umozliwil mi naganie tego co
> generuje dzwiek w systemie windows? Najlepiej gdyby mozna go bylo
> uruchamiac z poziomu sieci komputerowej.

Zale?y to chyba od sterowników, ale powinno sie daa wybraa w ustwieniach
d?wieku nagrywanie z wyj?cia miksera (Mixer Out lub co? podobnego). Wtedy
mo?esz u?ya dowolnego programu nagrywaj?cego d?wiek.

--
Krzysztof Jamróz

Hola

Krzysztof Jamróz napisa3(a):
> [...]
> d?wieku nagrywanie z wyj?cia miksera (Mixer Out lub co? podobnego). Wtedy
> mo?esz u?ya dowolnego programu nagrywaj?cego d?wiek.

a znasz taki dowolny program?
taki, ktory moge uruchomic z poziomu sieci na wybranym porcie. wlaczac i
wylaczac.

Krzysztof Jamróz

Dnia Sat, 11 Aug 2007 10:06:03 +0200, Hola napisa3(a):

> a znasz taki dowolny program?
> taki, ktory moge uruchomic z poziomu sieci na wybranym porcie. wlaczac i
> wylaczac.

Nie znam, bo nie u?ywa3em. Najpro?ciej bedzie u?ya jakiego? programu do
radia internetowego, który bedzie ci?gle przekazywa3 d?wiek. Przy okazji
odpada problem z wykrywaniem konca tekstu.

--
Krzysztof Jamróz

ionic

Chetnie napisze taki program, nawet z konwersja w locie do mp3.