Wywo³ywanie z C++ funkcji JS,lub strony na której jest JS

lotoWYTNIJTO

8/9/2007 11:35:00 AM

Witam. Mam strone, która generuje zawarto?a (a dok3adnie tylko kilka cyfr) przy
pomocy kodu JS. Z C++ chce wys3aa zapytanie HTTP i otrzymaa w odpowiedzi te
w3a?nie cyfry (a nie zawarto?a strony - która przecie? zawiera kod JS)....

ma kto? pomys3 jak to wykonaa?

Prosze spojrzea na przyk3ad:
strona generuje JSem odleg3o?a z Wroc3awia do Opola
http://www.logistyka.x12.pl/via2.php?start_miasto=Wroclaw&stop_mi...
jako wynik JS zapisuje na stronie liczbe. Teraz t? liczbe potrzebuje zaci?gn?a
do C++..... niestety ViaMichelin API (z którego tutaj korzystam) dzia3a tylko
pod JS :/

Dzieki za pomoc

--
Wys3ano z serwisu OnetNiusy: http://niu...