zaszyfrowac na szybko

Hola

8/7/2007 6:48:00 PM

Mam pytanie czy w linux-e jest jakis prosty program, ktory by mi
zaszyfrowal dane symetrycznie. Wiekszosc to kobyly, ktore dokladaja
jeszcze jakies swoje dane. a ja mam do zaszyfrowania cos malego.

gpg wywala komunikat na 63 znaki czyli dluzszy niz sam tekst kodowany
tak samo bcrypt (zreszta bcrypt nie wyswietla w base64 a musze to jakos
przedyktowac przez telefon)
14 Answers

xxx

> [...]
>
> gpg wywala komunikat na 63 znaki czyli dluzszy niz sam tekst kodowany tak
> samo bcrypt (zreszta bcrypt nie wyswietla w base64 a musze to jakos

a co ty nowy koordynaty nowego celu dla alkaidy chcesz przez telefon
dyktowac ?:>

Hola

wild napisa3(a):

> a co ty nowy koordynaty nowego celu dla alkaidy chcesz przez telefon
> dyktowac ?:>

jak by tak bylo wyslalbym tak, zeby nie rzucalo sie w oczy ;)
Tu moze byc widac. wazne by malo zajmowalo i bylo rozczytywalne przez
telefon. podaje co wpisac w bash-u haselko znane i juz. To ma byc jasne
dla pani sekretarki dla ktorej niestety gpg jest za trudny. ;(

pdemb

Hola <honala13@oo2.pl> writes:

> Mam pytanie czy w linux-e jest jakis prosty program, ktory by mi
> zaszyfrowal dane symetrycznie. Wiekszosc to kobyly, ktore dokladaja
> jeszcze jakies swoje dane. a ja mam do zaszyfrowania cos malego.

nvi?

Wiktor S.

> [...]
> telefon. podaje co wpisac w bash-u haselko znane i juz. To ma byc
> jasne dla pani sekretarki dla ktorej niestety gpg jest za trudny. ;(

Napisz w3asny program... albo... dobra, dzi? promocja: 50 z3 ;-)

--
Azarien

Tomek W

openssl

Tomek Wilczak

pdemb

"Tomek W" <wilkxt@wp.pl> writes:

> openssl

To ma bya dla osoby, która nie potrafi obs3u?ya GPG.

pdemb

pdemb@gazeta.pl (Piotr Dembinski) writes:

> To ma bya dla osoby, która nie potrafi obs3u?ya GPG.

A tak w ogóle to dla przys3owiowych sekretarek jest -- wyposa?one
w graficzny interfejs u?ytkownika -- PGP.

Hola

> To ma bya dla osoby, która nie potrafi obs3u?ya GPG.
pewnie kazdy potrafi. ale dla osoby ktora nie ma GPG. Ale pewnie juz ma
openssl ;) i nie wie o tym.

Przy okazji eksperymentow okazalo sie ze uuencode jest popularniejsze
niz base64, ktorego nie ma w mac os x domyslnie

pdemb

Hola <honala13@oo2.pl> writes:

[...]

> Przy okazji eksperymentow okazalo sie ze uuencode jest
> popularniejsze niz base64, ktorego nie ma w mac os x domyslnie

W OpenBSD uuencode wywo3ane jako b64encode koduje dane w base64.

Hola

Piotr Dembinski napisa3(a):

dziekuje za informacje