Asp Forum
 Home | Login | Register | Search

KP

8/7/2007 9:46:00 AM

Witam serdecznie!

Mam ochotê kupiæ Visual Studio 2005 Pro, ale mam pytania,
mo¿e Kto¶ mi odpowie:

1. Czy Visual Studio 2005 dobrze dzia³a pod systemem Vista ?
2. Czy aplikacje wyprodukowane przez Visual Studio 2005 dobrze dzia³aj± pod
systemem Vista ?
3. Czy Visual Studio 2005 potrafi wyprodukowæ aplikacjê dla Windows Mobile
2003 ?
4. Czy Visual Studio 2005 potrafi wyprodukowæ aplikacjê dla Windows Mobile
2005 ?
5. Czy Visual Studio 2005 potrafi wyprodukowæ aplikacjê dla Windows Mobile
2006 ?
6. Które jêzyki programowania zawarte w Visual Studio 2005 potrafi±
wygenerowaæ (dla Win32) kod nie zarz±dzany (not managed) ?

KP

4 Answers

badzio

8/7/2007 10:46:00 AM

0

Patrze, patrze a tu KP porozsypywal nastepujace haczki:
> 1. Czy Visual Studio 2005 dobrze dzia3a pod systemem Vista ?

Malo dzialalem, problemow wiekszych nie bylo
> 2. Czy aplikacje wyprodukowane przez Visual Studio 2005 dobrze dzia3aj? pod
> systemem Vista ?

Jesli sa dobrze napisane. IMHO nie ma na razie nowszego narzedzia M$ niz
VS2005 - wiec dziwne by byly gdyby byly problemy

> 3. Czy Visual Studio 2005 potrafi wyprodukowa aplikacje dla Windows Mobile
> 2003 / 2005 / 2006?

Tak, czasami trzeba zainstalowac SP do CF

> 6. Które jezyki programowania zawarte w Visual Studio 2005 potrafi?
> wygenerowaa (dla Win32) kod nie zarz?dzany (not managed) ?

Na pewno c++

--
badzio

Marcin

8/7/2007 11:11:00 AM

0

Sciagnij trial, zainstaluj i sprawdz. To chyba najlepszy sposob. Szczegolnie jak
planujesz zakup tego narzedzia.

Marcin

--
Wys3ano z serwisu OnetNiusy: http://niu...

KP

8/21/2007 1:11:00 PM

0

> Tak, czasami trzeba zainstalowac SP do CF

Kupi³em VS 2005 Pro, doinstalowa³em SP1.
Ale nadal nie ma emulatora systemu Windows Mobile 2005 ani 2006.

Czy jest potrzebny jaki¶ inny SP ???
Gdzie go znale¼æ ???

KP

Mateusz Loskot