ncurses pod windows

identyfikator: 20040501

8/3/2007 5:26:00 PM

czy istnieje jaki? odpowiednik ncurses pod windows
(konsola)? prosze o jakie? informacje...

5 Answers

identyfikator: 20040501

i przy okazji jeszcze jedno, kto? mi tu kiedy? podawa3 link
do spisu wszystkich standardowych funkcji jezyka C, ale
teraz nie moge tego znale?a w linkach, gdyby kto? zna3 to
prosze o informacje...

Wojciech Mula

identyfikator: 20040501 wrote:
> czy istnieje jaki? odpowiednik ncurses pod windows
> (konsola)? prosze o jakie? informacje...

http://pdcurses.sourc...

identyfikator: 20040501

> http://pdcurses.sourc...

a czy Kto? wie w jaki sposób przesy3ane s? w protokole
telnet takie znaki jak znaki strza3ek (przesuwanie kursora)?

Mariusz Kruk

epsilon$ while read LINE; do echo ">$LINE"; done < identyfikator: 20040501
>a czy Kto? wie w jaki sposób przesy3ane s? w protokole
>telnet takie znaki jak znaki strza3ek (przesuwanie kursora)?

Zale?y jak? masz emulacje terminala. Poszukaj opisów vt100, vt220,
xterm....

--
\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\ SIGSIG -- signature too long (core dumped)
..\.Kruk@epsilon.eu.org.\.\.

identyfikator: 20040501

a jeszcze jedno, jak? funkcj? odczytywaa kody naciskanych
klawiszy? najlepiej tak?, ?eby nie czeka3a na naci?niecie
klawisza tylko od razu zwraca3a informacje (ew. brak)...