funkcja haszujaca

RAM

8/2/2007 7:54:00 AM

Dzien dobry,
Chcia3bym zapytaa o tak? rzecz:
Mam klase zawieraj?c? kilka pól:
int i;
string a;
bool b;
int j;
bool q;
decimal d;
Potrzebuje napisaa funkcje GetHashCode, poniewa? obiekty tej klasy bed?
przechowywane w s3owniku (Dictionary). Czy mogliby?cie mi zassugerowaa
jaki? pomys3. Mo?e powinienem wspomóc sie tymi:

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_hash_functions#Cyclic_redunda...

Prosze o pomoc. Dziekuje
RAM
1 Answer

mina86

RAM <r_ahimsa_m@poczta.onet.pl> writes:
> [...]
> bed? przechowywane w s3owniku (Dictionary). Czy mogliby?cie mi
> zassugerowaa jaki? pomys3. Mo?e powinienem wspomóc sie tymi:

Osobi?cie bym odradza3, gdy? s? one powolne. Osobi?cie zazwyczaj u?ywam
tego: http://burtleburtle.net/bob/c...

--
Pozdrawiam _ _
.o. | Wasal Jasnie Oswieconej Pani Informatyki o' \,=./ `o