pobieranie stronny www

adamoswawa

Chcia³bym napisaæ sobie prosty programik pobieraj±cy i zapisuj±cy kilka
stron www z podanych mu adresów. nastêpnie z zapisanych plików bêde sobie
wybiera³ innteresuj±ce mnie dane.
Z tego co wyszpera³em to jest co¶ takiego jak "URLDownloadFile" jednak nie
dzia³a ono w dev-cpp.

Czy jest jaka¶ metoda by to obej¶æ, lub jaki¶ inny prosty sposób na
pobieranie plików html ?

z góry dziêki za pomoc
Ad

6 Answers

Pawel Kierski

Biblioteka cURL.

--
Pawe3 Kierski
news@pkierski.net

Grzegorz Niemirowski

adamoswawa <adamoswawa@o2.pl> napisa3(a):
> [...]
> nie dzia3a ono w dev-cpp.
> Czy jest jaka? metoda by to obej?a, lub jaki? inny prosty sposób na

Co to konkretnie znaczy, ?e nie dzia3a? Includowa3e? urlmon.h? I czy to nie
jest URLDownloadToFile?

--
Grzegorz Niemirowski
http://www.grz...

xraiberr@wp.pl

On Jul 30, 10:17 pm, "adamoswawa" <adamosw...@o2.pl> wrote:
> Czy jest jakas metoda by to obejsc, lub jakis inny prosty sposób na
> pobieranie plików html ?

Czy koniecznie chcesz to zrobic w cpp? Dlaczego? W sumie z tego, co
napisales, to wydaje mi sie, ze prosciej, szybciej, zgrzebniej byloby
zrobic sobie jakis skrypcik w bashu w stylu:

for page in "pierwszy url", "drugi url", "trzeci url"; do
lynx --source $page |egrep "jakis wzorzec informacji"| perl -p -i -e
"jakies masakrowanie"|awk "i co tam chcesz jeszcze"
done

i wrzucic do crona

adamoswawa

Faktycznie pro¶ciej tak by³o by - ale win nie udostêpnia tak bezpo¶rednio
pow³oki...chcê by to by³o zamkniête w jednym programie.
Znalaz³em ju¿ rozwi±zanie : skorszysta³em z "wininet.h" + libwininet.a w
dev-cpp, dzia³a tak jak oczekiwa³em
Mimo wszystko dziêki za radê - mo¿e kiedy¶ równie¿ wykorzystam.

Pozdrawiam
ad.

U¿ytkownik "Piotr Szrajber" <pszrajber@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci
On Jul 30, 10:17 pm, "adamoswawa" <adamosw...@o2.pl> wrote:
> Czy jest jaka¶ metoda by to obej¶æ, lub jaki¶ inny prosty sposób na
> pobieranie plików html ?

Czy koniecznie chcesz to zrobiæ w cpp? Dlaczego? W sumie z tego, co
napisa³e¶, to wydaje mi siê, ¿ê pro¶ciej, szybciej, zgrzebniej by³oby
zrobiæ sobie jaki¶ skrypcik w bashu w stylu:

for page in "pierwszy url", "drugi url", "trzeci url"; do
lynx --source $page |egrep "jaki¶ wzorzec informacji"| perl -p -i -e
"jakie¶ masakrowanie"|awk "i co tam chcesz jeszcze"
done

i wrzuciæ do crona

Jest PowerShell.

--
Grzegorz Niemirowski
http://www.grz...
OE PowerTool i aktualno?ci ze ?wiata Outlook Express: grzegorz.net/oe

pdemb

"Grzegorz Niemirowski" <gnthexfiles@poczta.onet.pl> writes:

> adamoswawa <adamoswawa@o2.pl> napisa3(a):
>
> Jest PowerShell.