czytanie naglówka e-mail

Filip_S

7/27/2007 6:51:00 AM

Witam!

stan?3em przed problemem zwi?zanym z odbiorem wiadomosci e-mail. .Net nie
oferuje pakietu obs3uguj?cego odbiór poczty, wiec z gotowym rozwi?zaniem
cie?ko.
Odbiór wiadomo?ci uda3o mi sie zrealizowaa na podstawie klasy POP3Client
(http://www.codeproject.com/cs/internet/pop3...). Mam jednak pewien
problem z interpretacja odbierania wiadomosci. Nie chodzi mi konkretnie o
mechanizm odbioru, lecz o kwestie odczytania wiadomosci.
W naglowku nie zawsze sa te same pola i jak w tym wypadku wczytac temat i
inne informacje?
Szukajac pola 'Subject:' wiem gdzie sie rozpocznie, ale po temacie nie
zawsze bedzie to samo pole.
Licze na pomoc, tymbardziej, ze problem nie dotyczy tylko tematu poczty

--
[ ___// pozdrawiam! \\___ ]
[ ==n.o.M.A.D== ]

edx

Filip_S napisa3(a):
> stan?3em przed problemem zwi?zanym z odbiorem wiadomosci e-mail. .Net nie
> oferuje pakietu obs3uguj?cego odbiór poczty, wiec z gotowym rozwi?zaniem
> cie?ko. ...

rfc2833

pozdr.
Edward

Pawel Kierski

Filip_S w wiadomo?ci <12ssfqmd8i2no.dlg@fk.programers> pisze:
> [...]
> problem z interpretacja odbierania wiadomosci. Nie chodzi mi konkretnie o
> mechanizm odbioru, lecz o kwestie odczytania wiadomosci.

Wspomnia3e? tylko o .NET, wobec tego strzelam, ?e u?ywasz C#. Link
szukaj?cy w Google: http://www.google.pl/search?q=mime+p...
Inne jezyki równie 3atwo sprawdzia. Ale zdaje sie, ?e pierwszy link w
wynikach bedzie interesuj?cy.

--
Pawe3 Kierski
news@pkierski.net