Brak reakcji klawiatury w BP

Grzegorz Kocanda

7/24/2007 8:29:00 AM

Witam Grupowiczów
Zainstalowa3em na laptopie Borland Pascal 7.0 i niestety klawiatura na
nim nie reaguje. Je?li uruchomie turbo.exe wszystko jest OK. Prosi3bym o
jakie? wskazówki jak poradzia sobie z tym problemem
Grzesiek

Grzegorz Kocanda wrote on 2007-07-24 :
> [...]
> nie reaguje. Je?li uruchomie turbo.exe wszystko jest OK. Prosi3bym o jakie?
> wskazówki jak poradzia sobie z tym problemem

porzucia antycznego Borland Pascala na rzecz Free Pascala?

Grzegorz Kocanda

Jakub Debski napisa3(a):

> porzucia antycznego Borland Pascala na rzecz Free Pascala?
>
> pozdrawiam
> Jakub

Tu ju? nie chodzi mo?e o ten konkretny program, ale czy jest jak?
mo?liwo?a odblokowania klawiatury?
Meczy mnie to!
Pozdrawiam

Borneq

U mnie po rozbudowie komputera do 2 GHz Athlona, wystepuje b3?d podczas
uruchamiania BP7, bya mo?e jest to zwi?zane z predko?ci? komputera tak jak
b3?d w crt (od delaya), tylko ?e tamten pojawia3 sie ju? na du?o wolniejszym
sprzecie

gophi.at.chmurka.net

Spinacz biurowy, Jakub Debski <debski.jakub@wp.pl>!

> porzucia antycznego Borland Pascala na rzecz Free Pascala?

Mo?e sentyment :)

--
g.

T.O.

On Tue, 24 Jul 2007 10:29:18 +0200, Grzegorz Kocanda
<grzegorz.kocanda@neostrada.pl> wrote:

> Zainstalowa3em na laptopie Borland Pascal 7.0 i niestety klawiatura na
> nim nie reaguje. Je?li uruchomie turbo.exe wszystko jest OK. Prosi3bym o
> jakie? wskazówki jak poradzia sobie z tym problemem

Mia3em chyba ten sam problem i nie uda3o mi sie tego wtedy naprawia.
Spróbuj uruchomia BP pod dosboxem, "pe3na" wirtualna maszyna te? pewnie
bedzie dobra (MS Virtual PC do ?ci?gniecia za darmo, darmowego dosa te?
mo?na znale?a). Ze swojej strony proponowa3bym raczej przej?cie na turbo
delphi/explorer.

--
T.O.

Pawel Kierski

Borneq w wiadomo?ci <f85ct5$98e$1@news.onet.pl> pisze:
> [...]
> b3?d w crt (od delaya), tylko ?e tamten pojawia3 sie ju? na du?o wolniejszym

Tamten b3?d pojawia3 sie najpierw na troche szybszych sprzetach,
na jeszcze szybszych - nie, potem znów... Ogólnie - by3 to problem
pojawiaj?cy sie okresowo w funkcji szybko?ci procesora.

--
Pawe3 Kierski
news@pkierski.net

Solaris

Dnia Tue, 24 Jul 2007 10:37:35 +0200, jakze pieknego
Jakub Debski <debski.jakub@wp.pl> wystukal co zawarte ponizej:

:: Grzegorz Kocanda wrote on 2007-07-24 :
:: > Zainstalowalem na laptopie Borland Pascal 7.0 i niestety klawiatura na nim
:: > nie reaguje. Jesli uruchomie turbo.exe wszystko jest OK. Prosilbym o jakies
:: > wskazówki jak poradzic sobie z tym problemem
:: > Grzesiek
::
:: porzucic antycznego Borland Pascala na rzecz Free Pascala?

On pytal jak to naprawic a nie jak zamienic.
To tak samo jakbym ja jezdzil maluchem i zjebaloby mi sie sprzeglo i
ty do mnie z tekstem - 'Porzyc antycznego malucha na Audi A8'.

--
Born to raise hell.
Linux registered user: 408584

Jedrzej Dudkiewicz

> [...]
> To tak samo jakbym ja je?dzi3 maluchem i zjeba3oby mi sie sprzeg3o i
> ty do mnie z tekstem - 'Porzya antycznego malucha na Audi A8'.

Doh. Oczywi?cie, ?e nie. FreePascala bedzie mia3 za darmo, Audi A8 musi
kupia. Albo, skoro u?y3e? tego s3owa, "zajebaa". Ja widze ró?nice.

JD