brodacz100

7/23/2007 4:52:00 AM

Witam

O ile wiem, to nie ma dobrych algorytmów do optymalizacji rozk3adów.
Przyk3adowo mamy zeszyt, chcemy wyci?a 100 prostok?tów, 100 kó3, 100
trójk?tów i przy tym zu?ya jak najmniej kartek papieru. By3bym wdzieczny
jakby kto? podsun?3 jakie? materia3y, heurystyki, itd.

Z góry dzieki
M.

--
Wys3ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta....
3 Answers

Tomek

brodacz100@NOSPAM.gazeta.pl pisze:
> [...]
> trójk?tów i przy tym zu?ya jak najmniej kartek papieru. By3bym wdzieczny
> jakby kto? podsun?3 jakie? materia3y, heurystyki, itd.

Symulowane wy?arzanie jest czesto stosowane w ró?nego rodzaju
"rozk3adach" .

geo

On 23 Lip, 06:52, <brodacz...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:
> Witam
>
> O ile wiem, to nie ma dobrych algorytmów do optymalizacji rozkladów.
> Przykladowo mamy zeszyt, chcemy wyciac 100 prostokatów, 100 kól, 100
> trójkatów i przy tym zuzyc jak najmniej kartek papieru. Bylbym wdzieczny
> jakby ktos podsunal jakies materialy, heurystyki, itd.
>
> Z góry dzieki
> M.

google z haslem:

maximum network flow + shelf space management

Artykul kosztuje 19$.

pdemb

Programowanie dynamiczne.