[win][c#] dialog open file & prawa na udziale sieciowym

profesor_kinbote

7/19/2007 4:04:00 PM

Mam dwa polaczone ze sob? pytania

jesli wywolac z kodu dialog do zapisywania pliku
(taki standardowy na dole z lini? do wpisania nazwy
pliku (i do klikniecia dalej na zapisz)) to jesli
wybrana jest w nim sciezka do udzialu sieciowego
na ktorym mam prawa do czytania i do pisania/tworzenia
pliku ale nie mam prawa do KASOWANIA go to powstaje
dziwna sytuacja bo ten (standardowy dialog windowsa)
zdaje sie przed zapisaniem tego mojego pliku (dajmy
na to mojplik.dat o rozmiarze 0.24MB) TWORZY
w tym katalogu w pierwszym kroku PUSTY plik
mojplik.dat (o rozmiarze 0) po czym poniewaz nie
mam na tym udziale praw do kasowania nie umie
go skasowac i wyrzuca message boxa z b3edem (!)

Pierwsze pytanie jest takie co to w ogole za
dziwno?a a drugie moze ktos wie gdzie jest
w .necie metoda sluzaca do sprawdzenia
jakie mam w danym katalogu (w szczegolnosci
takim ktory jest wasnie udzialem sieciowym)
uprawnienia (zeby sprawdzic jesli juz ten
dialog tak kijowo dziala przed wywolaniem
go czy mam tam niezbedne prawa zeby nie sypnal
mi nieladnym komunikatem).

pzdr JS

--
Wys3ano z serwisu OnetNiusy: http://niu...