windowsowy "shell" i przekierowywanie

Kuba_O

7/14/2007 2:21:00 PM

Jest taki kod:

std::ofstream o(argv[1], std::ios::binary);

std::copy(std::istreambuf_iterator<char>(f),
std::istreambuf_iterator<char>(),
std::ostreambuf_iterator<char>(std::cout));

Czyli taki mini cat

no i teraz przy wywoÅ?aniu

cat bin > bin.copy

W linuxie obydwa pliki sÄ? identyczne, natomiast w windowsie w wynikowym
pliku każdy bajt 10 jest zamieniany na dwa 13 i 10, wydaje mi siÄ?, że to
Å?indoÅ?sowy szel zamienia to co wydaje mu siÄ? znakiem nowej lini na to
co on uważa za znak nowej lini.
Czy dobrze mi siÄ? wydaje? Jeżeli nie to dlaczego tak jest, a jeżeli to
racja to jak to obejÅ?Ä?? ZnalazÅ?em gdzieÅ? "cat.exe" sportowany z
linuxowego cata na windows i tam takie przekierowanie pliku daje
poprawne wyniki. Tylko, że ja nie znam C i nawet siÄ? nie zabieraÅ?em za
studiowanie źródeÅ?

Pozdrawiam
KO
--
SIERRA INDIA GOLF
ECHO MIKE PAPA TANGO YANKEE

Kuba_O

> std::ofstream o(argv[1], std::ios::binary);

oczywiÅ?cie ifstream f

źle pokopiowaÅ?em