znaki specjalne w polu edycji (Visual C++

buke

7/12/2007 11:39:00 AM

Witam.
Chcialbym z poziomu kodu C/C++ dodawac do CEdit lub CRichEdit znaki
specjalne(graficzne), takie jak np po otwarciu notatnika mozna wpisywac z
altem tj. alt + 4cyfry( np alt + 185 daje nam znak graficzny ?).
Prosilbym bardzo o podanie rozwiazania i czy projekt ma byc UNICODE?
Probuje na rozne sposoby i googlam... i nic:(

Probowalem strcpy( buf, "\xB9" ); niestety nie wyswietla tegoz znaku (0xB9 =
185)

2 Answers

buke

U¿ytkownik "buke" <wytnijto_cubah@tlen.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
> [...]
> specjalne(graficzne), takie jak np po otwarciu notatnika mozna wpisywac z
> altem tj. alt + 4cyfry( np alt + 185 daje nam znak graficzny ?).

Widze ze ten znak sie nie wyswietla poprawnie po wyslaniu posta , chodzi o
takie graficzne linie, jak niekiedy robi sie grafike "art" z plikow
tekstowych...

> [...]

> Probuje na rozne sposoby i googlam... i nic:(
>
> Probowalem strcpy( buf, "\xB9" ); niestety nie wyswietla tegoz znaku (0xB9

Dzieki rozwiazalem problem, zastanawia mnie tylko dlaczego nalezu ustawic
flage UNICODE w Project->Properties w visualu.
Nie daloby sie powiedziec kontrolce CEdit zeby wyswietlala bufor bajtow
traktujac go jako UNICODE?