wlasny uklad klawiatury (windows

ternyk

Chcia3bym napisaa sterownik czy jak to nazwac nowego uk3adu klawaiatury
pod Windows XP. Ma to byc klawiatura fonetyczna dla jezyka ukr ale z
moimi modyfikacjami. Wiem, ze sa gotowe takie klawiatury, ale ja
chcialbym nieco zmodyfikowac do moich potrzeb. Jak sie do tego zabrac?

BTW Czy jest mozliwosc napisania nowego locale dla windowsa? Np w ubuntu
widzialem locale dla jezyka kaszubskiego.

pozdrowienia,
ternyk
7 Answers

KosciaK

Wychylaj?c kolejny kieliszek ternyk wymamrota3(a) co nastepuje:

> [...]
> moimi modyfikacjami. Wiem, ze sa gotowe takie klawiatury, ale ja
> chcialbym nieco zmodyfikowac do moich potrzeb. Jak sie do tego zabrac?

http://www.microsoft.com/globaldev/tools/... - Microsoft Keyboard
Layout Manager - pozwala na tworzenie w3asnych uk3adów klawiatur.
http://www.autoh... - program pozwalaj?cy na tworzenie makr a
tak?e na zmiane uk3?du klawiatury
Zerknij sobie na forum Colemak'a - http://forum.co... - jest tam
troche o ró?nych narzedziach

pozdrawiam!

Wiktor S.

> http://www.microsoft.com/globaldev/tools/... - Microsoft
> Keyboard Layout Manager - pozwala na tworzenie w3asnych uk3adów
> klawiatur.

MSKLC potrafi nawet otworzya istniej?cy w systemie uk3ad, ?eby wprowadzia
jakie? poprawki - nie trzeba robia w3asnego od zera.

--
Azarien

ternyk

Wiktor S. wrote:

> MSKLC potrafi nawet otworzya istniej?cy w systemie uk3ad, ?eby
> wprowadzia jakie? poprawki - nie trzeba robia w3asnego od zera.

Dzieki! Fajne narzedzie, o to mi chodzi3o. My?la3em, ?e bede musia3
pisaa sam recznie a tu gotowe.
Ale jedna rzecz: po zainstalowaniu stworzonego uk3adu klawiatury na
pasku do wyboru uk3adu kbd w combo widac ze jest moj uklad, ale combo
nie jest na tyle rozszerzone by zmiescilo dodatkowy element i efekt
taki, ze musze na slepo wybrac ostatnie element combo (jego fragment
widac gdzies moze 3-4 piksele) bo nazwy nie widac.

pozdrowienia,
ternyk

Wiktor S.

> [...]
> taki, ze musze na slepo wybrac ostatnie element combo (jego fragment
> widac gdzies moze 3-4 piksele) bo nazwy nie widac.

nazwij sobie uk3ad krócej.

--
Azarien

KP

U¿ytkownik "Wiktor S." <SPAM.wswiktor@poczta.SPAM.fm.SPAM> napisa³ w
wiadomo¶ci

> MSKLC potrafi nawet otworzyæ istniej±cy w systemie uk³ad, ¿eby wprowadziæ
> jakie¶ poprawki - nie trzeba robiæ w³asnego od zera.
> ¦wietne narzêdzie.

Mam pytanie, bo nie jestem zaawansowany, a co¶ takiego przyda³o by mi siê
bardzo:

Jak to ¶ci±gn±æ, bo potrzebna jest jaka¶ Validacja.
Jak siê to robi ???

KP

Wiktor S.

> Mam pytanie, bo nie jestem zaawansowany, a co? takiego przyda3o by mi
> sie bardzo:
>
> Jak to ?ci?gn?a, bo potrzebna jest jaka? Validacja.
> Jak sie to robi ???

Klika sie na Continue i postepuje zgodnie z informacjami wy?wietlanymi na
ekranie ;-)

--
Azarien

KP

> Klika siê na Continue i postêpuje zgodnie z informacjami wy¶wietlanymi na
> ekranie ;-)

Dziêki !!!
Nie by³o trudne.

KP