C++ darmowy i prosty parser XML

hazet

Potrzebuje bardzo prostego parsera XML, cos podobnego do tego:
http://iridia.ulb.ac.be/~fvandenb/tools/xmlP...
Wazne zeby byl darmowy równiez do celów komercyjnych i
nieskomplikowany w uzyciu, oraz wazne zeby kompilowal sie pod
builderem Bede doslownie musial przeparsowac kilka nieduzych plików.

Czy moglby mi ktos zaproponowac jakies rozwiazanie?

dzieki, pozdrawiam

8 Answers

Any User

> Potrzebuje bardzo prostego parsera XML, cos podobnego do tego:
> http://iridia.ulb.ac.be/~fvandenb/tools/xmlP...
> Wa?ne ?eby by3 darmowy równie? do celów komercyjnych i
> nieskomplikowany w u?yciu, oraz wa?ne ?eby kompilowa3 sie pod
> builderem Bede dos3ownie musia3 przeparsowaa kilka niedu?ych plików.
>
> Czy mog3by mi kto? zaproponowaa jakie? rozwiazanie?

Zdecydowanie polecam TinyXml - ma3y, prosty, szybki, 3atwy do integracji
i czesto aktualizowany. No i ma bardzo przyjazn? licencje.

http://sourceforge.net/project...

--
Zobacz, jak sie pracuje w Google:
http://pracownik.bl...

Jacek

Adam Wisniecki

On 2007-07-08, Any User <taki@tam.pl> wrote:

> Zdecydowanie polecam TinyXml - ma3y, prosty, szybki, 3atwy do integracji
> i czesto aktualizowany. No i ma bardzo przyjazn? licencje.
>
> http://sourceforge.net/project...

U?ywam i równie? polecam te biblioteke - tak opisa3 to 'Any user'
prosta 3atwa i przyjemna :)

--
Adam Wi?niecki

Hola

> Zdecydowanie polecam TinyXml - ma3y, prosty, szybki, 3atwy do integracji
> i czesto aktualizowany. No i ma bardzo przyjazn? licencje.
>
> http://sourceforge.net/project...

A pod C
?

Dnia Mon, 09 Jul 2007 17:19:20 +0200, Hola napisa3(a):

> A pod C

Jak u?ywam expat (model SAX, je?li o tym my?lisz).

Do 'maluchów' mia3em jakies zarzuty, je?li mnie pamiea nie myli to z
unicode i PL-literkami... tu mam rozwiazanie klasyczne w peo3nym sensie
tego s3owa.

Damian Sobota

Any User <taki@tam.pl> napisa3(a):
> [ciecie]

A Xerces kto? u?ywa3? Jakie opinie?

Pozdrawiam,
DS.

--
Wys3ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta....

hazet

On 8 Lip, 15:21, Any User <t...@tam.pl> wrote:

> Zdecydowanie polecam TinyXml - maly, prosty, szybki, latwy do integracji
> i czesto aktualizowany. No i ma bardzo przyjazna licencje.
>
> http://sourceforge.net/project...
>
> --
> Zobacz, jak sie pracuje w Google:http://pracownik.bl...

Ja na razie wyprobowalem TinyXml i bardzo przyjemnie sie z niego
korzysta.

Dzieki, pozdrawiam

Tomek

Hola pisze: