pl.comp.programming

Ciekawy problem programowania w Wordzie...

Jacek

7/8/2007 8:24:00 AM

Witam grupe i prosze serdecznie o pomoc. Mam problem z
odpowiednim "zaprogramowaniem" pola w Wordzie i bede wdzieczny za wskazowki.
Znalazlem w internecie plik excela w ktorym byla wsadzona pewna funkcja
zwracajaca wartosc slowna liczy wpisanej w komorce obok. Zostala ona wpisana
jako "module" i nazwana w pierwszej linijce nazwa "slownie". W excelu wywo3uje
sie j? do?a prostu, wystarczy wkomorce wpisac "slownie(x)", gdzie x to adres
komorki i dziala. Chcialem ja przniesc na grunt worda, z wykorzystaniem
opcji "pole". Skopiowalem modul do pliku worda, zaprogramowalem odpowiednio
pole - kod pola ma postaa {=slownie(above)\*MERGEFORMAT} no i co? tu jest ?le,
bo zamiast dzia3ania mojej funkcji otrzymuje komunikat "!Syntax Error, (".

Czy ktos mo?e mi podpowiedziea co dopisaa lub jakie zmiany zrobia aby to
zadzia3?3o poprawnie? Bede bardzo, bardzo wdzieczny!

Pozdrawiam,
Jacek

--
Wys3ano z serwisu OnetNiusy: http://niu...
5 Answers

Fustigator

11/20/2011 2:55:00 AM

0

Le 19/11/11 09:28, Mich?le a ?crit :

> Ah oui hypocrite ? tu es le premier ? sauter sur ce que tu appelles
> de l'humour douteux comme une mouche sur un tas de merde

Pourquoi comme ?
Je suis une mouche ? merde
j'ai toujours aim? la merde, tout petit je jouais d?j? avec mes crottes
et plus tard j'ai toujours jou? avec les cacas d'oreilles

--
Fusti

micheleburie

11/20/2011 8:18:00 AM

0

On 19 nov, 23:43, Fustigator <Fustiga...@xs4all.nl> wrote:
> Vitae forma vocata Michèle <michelebu...@yahoo.fr> , die Sat, 19 Nov
> 2011 00:28:15 -0800 (PST), in littera
> <73374e90-9ee0-4769-af4b-e52e9bbb9...@h42g2000yqd.googlegroups.com> in
> foro soc.culture.belgium(et aliis) vere scripsit quod sequitur:

> ma stalkeuse ne peut m'oublier: comme humour(?) douteux  en voici un
> bel exemple de sa part. Et en plus d'une vulgarité bien "tassée"...

Ah oui ?... : n'oublie pas que "als een vlieg op een stront" komt van
be.politics où tu reçois aussi ta dose quotidienne de gifles

> [....]
> --
>
> Fusti

micheleburie

11/20/2011 8:27:00 AM

> [...]

> ma stalkeuse ne peut m'oublier: comme humour(?) douteux  en voici un
> bel exemple de sa part. Et en plus d'une vulgarité bien "tassée"...

Le chapelet de vulgarités bien tassées du soit-disant médecin des bas-
fonds se résume avec celle-ci :

qui lance de la merde reçoit des éclaboussures sur lui et pue donc lui-
même la merde

Fusti

> [....]
> --
>
> Fusti

Sorcière

11/25/2011 12:50:00 AM

0

On 13 nov, 23:25, Fustigator <Fustiga...@xs4all.nl> wrote:
> usurpation d'identité

Encore ?????
12 ans que ça dure et que tu endures !
pauvre fustigamou !

La Sorcière

Fustigator

11/25/2011 5:25:00 PM

0

Vitae forma vocata Sorci?re <aisha_kandisha@yahoo.fr> , die Thu, 24
Nov 2011 16:49:34 -0800 (PST), in littera
<9c61f470-eb8c-48cb-b108-7c8878f56fbe@x7g2000yqb.googlegroups.com> in
foro soc.culture.belgium(et aliis) vere scripsit quod sequitur:

>Encore ?????
>12 ans que ?a dure et que tu endures !

12 ans? Possiblre.
Endurer? tu rigoles?

>pauvre fustigamou !

Bof je ne me plains pas sur le plan de la pauvret?.
ma pension est pourtant moindre que celle d'un sans-papiers, mais
malgr? mon grand ?ge je travaille encore, ce qui m'arrondit les "fin
de mois" ? la fureur de Mich?le.

--

Fusti