Obrona przed ddos

markes01

7/5/2007 8:51:00 AM

Czy jest mozloiwa obrona przed atakiem ddos??

12 Answers

Stachu 'Dozzie' K.

On 05.07.2007, markes01 <paul304@gmail.com> wrote:
> Czy jest mo?loiwa obrona przed atakiem ddos??

Trzeba wykupia licencje.

--
Secunia non olet.
Stanislaw Klekot

Kamil Burzynski

On Thu, 05 Jul 2007 08:51:04 -0000
markes01 <paul304@gmail.com> wrote:

> Czy jest mozloiwa obrona przed atakiem ddos??

Najlepsza obrona jest atak. Jak zaatakujesz pierwszy, to przeciwnik nie
bedzie Cie juz mogl zaatakowac.

--
Best regards from
Kamil Burzynski

Tomek

Kamil Burzynski pisze:

> Najlepsza obrona jest atak. Jak zaatakujesz pierwszy, to przeciwnik nie
> bedzie Cie juz mogl zaatakowac.

to ju? chyba w ?redniowieczu wiedzieli ?e najlepsz? obron? jest atak :P

Silvio

Operating System: All POSIX (Linux/BSD/UNIX-like OSes)
License: GNU General Public License (GPL)
http://sourceforge.net/project...

Michal 'Khorne' Rzechonek

On 5 Lip, 10:51, markes01 <paul...@gmail.com> wrote:
> Czy jest mozloiwa obrona przed atakiem ddos??

Sam sie nie obronisz. Musisz wspólpracowac z dostawca lacz,
im "wyzej" tym lepiej.

--
Khorne

Tomasz Wysocki

Micha3 'Khorne' Rzechonek wrote:

> Sam sie nie obronisz. Musisz wspó3pracowaa z dostawc? 3?cz,
> im "wy?ej" tym lepiej.

Jak nie? Przecinasz skretke i serwer jest bezpieczny ^^

pdemb

Micha3 'Khorne' Rzechonek <khornik@gmail.com> writes:

> Sam sie nie obronisz. Musisz wspó3pracowaa z dostawc? 3?cz,
> im "wy?ej" tym lepiej.

No ja bym by3 wniebowziety, gdyby mój dostawca Internetu udostepnia3
us3uge konfigurowania kolejkowania i nadawania priorytetów pakietom
na routerze, do którego mam podpiety swój modem. A tak, to najwy?ej
moge sobie nadawaa priorytety ACKom.

--
http://www.piotr.dembin...

Michal 'Khorne' Rzechonek

On 5 Lip, 19:26, p...@gazeta.pl (Piotr Dembinski) wrote:
> No ja bym byl wniebowziety, gdyby mój dostawca Internetu udostepnial
> usluge konfigurowania kolejkowania i nadawania priorytetów pakietom
> na routerze, do którego mam podpiety swój modem. A tak, to najwyzej
> moge sobie nadawac priorytety ACKom.

Niby tak, tylko ze przy DDoSie jak ruch trafia na Twoja maszyne,
jest juz za pózno.

--
Khorne

Jedrzej Dudkiewicz

> Niby tak, tylko ?e przy DDoSie jak ruch trafia na Twoj? maszyne,
> jest ju? za pó?no.

By3em swojego czasu ?wiadkiem rozmowy dwóch me?czyzn, tak po 20 lat, wydaje
sie, ?e studentów informatyki (rozmawiali o zajeciach). W pewnym momencie
jeden z nich zacz?3 mówia, ?e nie widzi problemów z DDoS, przecie? wystarczy
wtedy komputer od3?czya od sieci, na co drugi pomy?la3 i stwierdzi3, ?e to
faktycznie dobra metoda. "Jak sobie pomy?le, jakim jestem magistrem, to boje
sie i?a do lekarza" :]

JD

Hej, serio?