[Windows] przechwytywanie obrazu

Chimp

musze przechwycia obraz z kamerki internetowej pod windows. Niestety jestem
(prawie) zupe3nym laikiem w tym systemie. Przegl?daj?c siea znalaz3em kilka
rozwi?zan (m.in. na codeguru), ale chcia3bym wiedziea wiecej. Tzn nie tylko
miea program który dzia3a, ale dok3adniej rozumiea jak dzia3a.
To oznacza, ?e musze poznaa troche mechaniki windowsa. Jak na razie ustali3em
sobie tak? ?cie?ke uczenia - poznaa COM, przeczytaa opis DirectShow. Mo?e kto?
móg3by mi polecia warte uwagi linki?
Mam co? takiego:
http://www.codeproject.com/com/co... (COM)
http://msdn.microsoft.com/library/default.asp?url=/library/en-us/directshow/htm/dire...
ale mo?e s? lepsze ?cie?ki? Mo?e s? jakie? ksi??ki które mog3yby mi sie przydaa?
Aha - jezyk to c++. Z góry dzieki.

--
Wys3ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta....