C# Visual Studio vs C# Builder

Patras

6/26/2007 7:18:00 PM

Witam serdecznie
Zastanawiam sie nad dokonaniem wyboru pomiedzy tymi dwoma ?rodowiskami
programistycznymi. Ciekaw jestem jaka jest wasza opinia, które ?rodowisko jest
lepsze i pod jakim wzgledem, co daje u?ytkownikowi jedno czego nie daje drugie,
czy s? jakie? konkretne przes3anki aby wybraa jedno z nich, czy tylko cena?
Chcia3bym sie skupia na ogólnym porównaniu wad i zalet powiedzmy wersji
Professional obu ?rodowisk. Zachecam wszystkich twórców oprogramowania pisz?cych
w którym? z nich do dyskusji.
Dziekuje i pozdrawiam
Patras

--
Wys3ano z serwisu OnetNiusy: http://niu...
1 Answer

ris

Patras pisze:
> [...]
> Professional obu ?rodowisk. Zachecam wszystkich twórców oprogramowania pisz?cych

Builder C# bardzo niestabilny, potrafi3 znikn?a bez przyczyny. Podobnych
problemów z VS nie mia3em.

--
Robert Sajdok (Ris)