Serwery czasu

RS

Mam do rozwi±zania nastêpuj±cy problem a dok³adnie jest urz±dzenie
zbudowane w oparciu o mikrokontroler który steruje modemem GSM za pomoc±
tego modemu mogê nawi±zaæ po³±czenie GPRS i teraz chcia³bym w prosty sposób
po³±czyc siê z jakim¶ serwerem z którego móg³bym pobieraæ czas do
synchronizacji. Czy protokó³ komunikacji z takimi serwerami (np. NTP)jest
mocno skaplikowany . Czy da siê obs³u¿yæ takie serwery za pomoc± prostego
urz±dzenia jak opisa³em wcze¶niej.
Prosi³bym o jakies wskazówki jak sie do tego dobraæ.
Z góry dziekuje za odpowiedzi.
Pozdrawiam
RS

1 Answer