VC++ 2005 & menu Test

azot16

6/24/2007 10:07:00 PM

Witam.

Mam pytanie dotyczace srodowiska VS 2005. Chodzi mi konkretnie o
polecenia dostepne w menu "Test" i ich zastosowanie w projekcie VC++
(unmanaged code). Czy zna ktos jakas ksiazke opisujaca to zagadnienie
albo jakis adres w sieci pod którym mozna znalezc jakies informacje na
ten temat?

2 Answers

Mateusz Loskot

azot16 wrote:
> Witam.
>
> Mam pytanie dotyczÄ?ce Å?rodowiska VS 2005. Chodzi mi konkretnie o
> polecenia dostÄ?pne w menu "Test" i ich zastosowanie w projekcie VC++
> (unmanaged code). Czy zna ktoÅ? jakÄ?Å? ksiÄ?żkÄ? opisujÄ?cÄ? to zagadnienie
> albo jakiÅ? adres w sieci pod którym można znaleźÄ? jakieÅ? informacje na
> ten temat?

Nie piszesz jakÄ? masz edycjÄ? VS2005, ale pewnie Team System.

Tu masz caÅ?Ä? ksiÄ?żkÄ? na ten temat:

http://msdn2.microsoft.com/en-us/librar...(VS.80).aspx

oczywiÅ?cie z kolejnymi odnoÅ?nikami na kolejnych podstronach, czyli:

http://msdn2.microsoft.com/en-us/librar...(VS.80).aspx
http://msdn2.microsoft.com/en-us/librar...(VS.80).aspx

itd.

Mateusz Loskot
http://mateusz....

azot16

> Nie piszesz jaka masz edycje VS2005, ale pewnie Team System.

Zgadza sie - mamy w firmie VS 2005 Team Suite

> Tu masz cala ksiazke na ten temat:
> http://msdn2.microsoft.com/en-us/librar...(VS.80).aspx

Dzieki za linki (znalem je), ale ja szukam jakiejs ksiazki innego
autorstwa. Nie wiem czemu, ale ksiazek i artykulów od MS jakos nie
moge strawic. Raz nawet koledzy zrobili mi test i dali do przeczytania
kilka róznych fragmentów - bezblednie odgadlem, które sa autorstwa MS
(paru innym osobom tez sie to udalo). I tu nie chodzi o jakas
ideologie, ale o umiejetnosc pisania i wyrazania mysli w taki sposób,
aby inni chcieli to czytac. Jak ja czytam to co oni pisza o tych
"narzedziach testujacych" to tak mi siada morale, ze od razu
przypominaja mi sie inne "wazniejsze" rzeczy do zrobienia i z radoscia
sie za nie zabieram, a modul testujacy z VS lezy odlogiem :(.