Przycisk w BlueJ-u

Iblis

6/22/2007 7:20:00 AM

Witajcie! Mam problem z tym apletem. Slabo sie znam na programowaniu a
musze zrobic w nim przycisk
"Detonuj" po kliknieciu którego licznik zacznie odliczanie do 0 i
pojawi sie napis "Buuuuum!!!". Jednakze nie wiem jak to zrobic i w
którym miejscu go umiescic, dodatkowo przycisk musi miec jakis kolor.
Aplet jest napisany w BlueJ-u. Beda wdzieczny za kazda pomoc.

Kod:
import java.awt.*;
import java.applet.*;

public class CountDown extends Applet implements Runnable{
int counter; Thread cd;

public void start() { // stworzenie watku
counter = 10; //licznik ustawiamy na 10
cd = new Thread(this);
cd.start();
}

public void stop() { cd = null;}

public void run() { // wykonanie watku
while (counter > 0 && cd != null) {
try{Thread.sleep(1000);}
catch (InterruptedException e){}
--counter;
repaint(); // odmalowanie ekranu
}
}
public void paint(Graphics g) {
if (counter > 0)
g.drawString(String.valueOf(counter), 25, 75);
else g.drawString("Buuuuuuuummmm!!!", 10, 50); //przy zero
wybucha
}
}