Problem ze zdefinowaniem odpowiedniej tablicy w builderze

maksimus86

6/17/2007 4:33:00 PM

Witam Wszystkich
Mam problem. Mianowicie potrzebuj? zrobi? tablice ze zmiennymi
decyzyjnymi 0 lub 1. jej wielko?? ma by? zale?na od podanych liczb.
Potrzebuje wypisa? wszystkie mo?liwo?ci wyst?puj?ce. Pomy?la?em ze
najlepiej to b?dzie zrobi? binarnie. Zamieni?em wi?c inty na liczby
binarne ale teraz jak z np. 0001 zrobi? ?eby ka?da cyfra by?a osobno??
Jaj zdefiniowa? ?eby zawsze ilo?? zer czyli np. dla 1 001 by?a zlae?na
od podanej liczby czyli dla n = 4 1 b?dzie zapisane jako 0001.
Mo?e jest na to inny lepszy sposób. Prosz? o pomoc
Pozdrawiam maksimus86

--
maksimus86
maksimus86's Profile: http://forum.hotscripts.pl/member.php?u...

3 Answers

Tomasz bla Fortuna

Dnia Sun, 17 Jun 2007 18:32:51 +0200
maksimus86 <maksimus86@gmail.com> napisal(a):

> [...]
> od podanej liczby czyli dla n = 4 1 b?dzie zapisane jako 0001.
> Mo?e jest na to inny lepszy sposób. Prosz? o pomoc

Jesli dobrze sie doczytalem...
powinienes poszukac informacji o polach bitowych (metoda definiowania
"struktur"/pól).

Poza tym jesli masz TABLICE, której rozmiar ma byc zalezny od podanych
danych to szukaj informacji o malloc/realloc i alokuj ja dynamicznie.
Klóci sie to z pewnoscia troche z podejsciem za pomoca pól bitowych,
ale mozna to zdaje sie jakos inteligentnie polaczyc...

I napraw/zmien czytnik zanim odpowiesz. ;)

--
Tomasz bla Fortuna
jid: bla(at)af.gliwice.pl

Dnia Sun, 17 Jun 2007 18:32:51 +0200, maksimus86 napisa3(a):

> [...]
> Jaj zdefiniowa? ?eby zawsze ilo?? zer czyli np. dla 1 001 by?a zlae?na
> od podanej liczby czyli dla n = 4 1 b?dzie zapisane jako 0001.

Jak sobie wyobra?asz/zadeklarowa3e? liczbe binarn? i czym sie ró?ni od
'inta'?

J-23

maksimus86 napisa3(a):
> [...]
> od podanej liczby czyli dla n = 4 1 b?dzie zapisane jako 0001.
> Mo?e jest na to inny lepszy sposób. Prosz? o pomoc

Kolego jaki jezyk programowania masz na my?li, bo nikt tu z nas za
wró?ki nie robi:)

Pozdrawiam
J-23