Re: System wersjonowania na domowy uzytek

zbyszekz

6/15/2007 7:31:00 AM

On Jun 14, 10:32 pm, Rafal Maj <n...@address.invalid> wrote:
> KosciaK <f4s6mq$mt...@nemesis.news.tpi.pl> Thursday, 14 June 2007 21:54

> SVN jest naprawde proste

Hmmm, wg Linusa T. jest .... nie najlepsze ;-)
http://www.youtube.com/watch?v=4...
szczególnie do kodów zródlowych.
Swoja droga idea Git jest bardzo podobna do ClearCase.

--
ZZ@private

4 Answers

Lukasz Zamel

ZbyszekZ <zbyszekz@gmail.com> wrote:
> SwojÄ? drogÄ? idea Git jest bardzo podobna do ClearCase.
Nie widze podobienstwa. Moglbys rozwinac mysl?

--
Lukasz Zamel
JID: zami lzamel.eu

zbyszekz

On Jun 15, 9:54 am, Lukasz Zamel <zami...@gmail.com.spam.invalid>
wrote:

> Nie widze podobienstwa. Moglbys rozwinac mysl?

Wersjonowanie projektu i rozróznianie co jest co to idea stojaca za
strumieniami CC.
Konicowy efekt dla uzytkownika jest bardzo podobny, pracuje w
projekcie a co dalej to juz nie jego problem.

--
ZZ@private

Rafal Maj

ZbyszekZ <1181892662.011865.150570@k79g2000hse.googlegroups.com> Friday, 15
June 2007 09:31

> Hmmm, wg Linusa T. jest .... nie najlepsze ;-)

Proste != najlepsze (szczegolnie do projektu N milionow linii kodu jak
kernel)

Mateusz Loskot

Rafa3 Maj wrote:
> ZbyszekZ <1181892662.011865.150570@k79g2000hse.googlegroups.com>
> Friday, 15 June 2007 09:31

> Proste != najlepsze (szczegolnie do projektu N milionow linii kodu
> jak kernel)

Po prostu SVN jest najlepczym RSC z najbardziej zbli?onych do CVS,
a poniewa? CVS by3/jest najpopularniejszy (strzelam) to i migracja
na SVN jest powszechna. Na pewno SVN jest lepszy, bezpieczniejszy,
wygodniejszy, 3atwiej "administrowalny" od CVS, ale nie jest najlepszy.

Mateusz Loskot
http://mateusz....