System wersjonowania na domowy uzytek

KosciaK

6/14/2007 7:55:00 PM

Witam!

Zaczynam odczuwaa potrzebe u?ycia jakiego? sytemu by bya w stanie
ogarn?a ró?ne projekty, które na swój u?ytek robie. Zwyk3e kopiowanie
plików po skonczeniu okre?lonego fragmentu roboty zaczyna bya odrobine
uci??liwe (miejsce na dysku) i nie zawsze wystarczaj?ce. Jak wy
rozwi?zujecie ten problem?

Chodzi mi o co? na u?ytek domowy, choa najlepiej przygotowuj?cego do
korzystania z bardziej profesjonlanych rozwi?zan (CVS, SVN...?)

pozdrawiam!
23 Answers

cut

U¿ytkownik "KosciaK" <kosciak1+news@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci

> Chodzi mi o co¶ na u¿ytek domowy, choæ najlepiej przygotowuj±cego do
> korzystania z bardziej profesjonlanych rozwi±zañ (CVS, SVN...?)

Domowy/profesjonalny najlepiej SVN. CVS jest stary, aczkolwiek bardzo
popularny przez to.
SourceSafe... na szczê¶cie uda³o mi siê przekonaæ szefa, ¿eby go wywaliæ :D
Same problemy, wolny,
zintegrowany z VS, nie wiem co w tym dobrego...

regards
andrew

Zbyszek Malec

Dnia Thu, 14 Jun 2007 21:54:44 +0200, KosciaK napisa3(a):

> Chodzi mi o co? na u?ytek domowy, choa najlepiej przygotowuj?cego do
> korzystania z bardziej profesjonlanych rozwi?zan (CVS, SVN...?)

A dlaczego nie SVN (albo CVS)? U?ywanie nie jest trudne, instalacja te?
nie.

--
Zbyszek Malec Ustronie 104
jid: zbyszanna@jid.pl

Damian 'legion' Szuberski

On 2007-06-14, KosciaK wrote:
> [...]
>
> Chodzi mi o co? na u?ytek domowy, choa najlepiej przygotowuj?cego do
> korzystania z bardziej profesjonlanych rozwi?zan (CVS, SVN...?)
SVN jest 3atwy i przyjemny.

--
Damian Szuberski

Rafal Maj

KosciaK <f4s6mq$mtf$1@nemesis.news.tpi.pl> Thursday, 14 June 2007 21:54

> Chodzi mi o co? na u?ytek domowy, choa najlepiej przygotowuj?cego do
> korzystania z bardziej profesjonlanych rozwi?zan (CVS, SVN...?)

SVN jest naprawde proste

Wojciech Mula

KosciaK wrote:
> [...]
> plików po skonczeniu okre?lonego fragmentu roboty zaczyna bya odrobine
> uci??liwe (miejsce na dysku) i nie zawsze wystarczaj?ce. Jak wy

Do jednoplikowych programików RCS, do wiekszych rzeczy CVS. CVS ma
te zalete, ?e mo?na bardzo 3atwo w3?czaa istniej?ce pliki RCS (w3a?ciwie
wprost skopiowaa, bo to ten sam format).

w.

KosciaK

Wychylaj?c kolejny kieliszek Rafa3 Maj wymamrota3(a) co nastepuje:

> SVN jest naprawde proste

Widze niez3y odzew, dzieki! Ale jeszcze mam pytanie:
W miedzyczasie ?ci?gn?3em i zainstalowa3em TortoiseSVN, widze ?e mo?na
tworzya repozytoria z poziomu TortoiseSVN. Czy w takim razie musze
jeszcze instalowaa "normalne" Subversion? Czy do lokalnego (na danym
komputerze) u?ytku wszystko ju? jest w TortoiseSVN?

pozdrawiam!

Zbyszek Malec

Dnia Thu, 14 Jun 2007 22:49:44 +0200, KosciaK napisa3(a):

> [...]
> jeszcze instalowaa "normalne" Subversion? Czy do lokalnego (na danym
> komputerze) u?ytku wszystko ju? jest w TortoiseSVN?

A jakiego narzedzia u?ywasz do pracy? Ja w Emacs i Eclipse mam wtyczke do
SVN, wiec nie musze siegaa po zewnetrzne klienty. Co do w3a?ciwego pytania,
musisz miea jeszcze serwer, sam klient nie wystarczy.

--
Zbyszek Malec Ustronie 104
jid: zbyszanna@jid.pl

Bogus

Dnia 14-06-2007 o 23:08:44 Zbyszek Malec <zbyszanna@tlen.pl> napisaÅ?(a):

Owszem jest. Tak też korzystam.

> A jakiego narzÄ?dzia używasz do pracy? Ja w Emacs i Eclipse mam wtyczkÄ? do
> SVN, wiÄ?c nie muszÄ? siÄ?gaÄ? po zewnÄ?trzne klienty. Co do wÅ?aÅ?ciwego pytania,
> musisz mieÄ? jeszcze serwer, sam klient nie wystarczy.

Lokalnie wystarczy.

--
BoguÅ?
www.google.pl <-- to nie boli

Zbyszek Malec

Dnia Fri, 15 Jun 2007 00:11:00 +0200, franek napisa3(a):

> Lokalnie wystarczy.

Wydaje mi sie, ?e czyta3em na stronie SVN ?e jak sie nie chce wyladowaa z
wisz?cymi lockami na plikach to powinno sie wystrzegaa opcji bezpo?redniego
babrania w plikach (a chyba tylko na to sam klient wystarczy). Bya mo?e co?
przekreci3em.

--
Zbyszek Malec Ustronie 104
jid: zbyszanna@jid.pl

Hola

Zbyszek Malec napisa3(a):
> [...]
> babrania w plikach (a chyba tylko na to sam klient wystarczy). Bya mo?e co?

piszesz po prostu file:// zamiast http:// i tyle
bezposrednie babranie sie w plikach moze chodzi o poprawianie (brudny
hack) kiedys sie robi3o tak z cvs bo pewne rzeczy by3y w ten sposob
3atwiejsze (przenoszenie archiwum itp.)