Hola

6/14/2007 10:52:00 AM

czy komukolwiek uda3o sie uruchomia skrypty pozwalaj?ce przesy3ac pliki
przez siea skype?
2 Answers

Marek

U?ytkownik "Hola" <honala13@oo2.pl> napisa3 w wiadomo?ci
> czy komukolwiek uda3o sie uruchomia skrypty pozwalaj?ce przesy3ac pliki
> przez siea skype?

uda3o mi sie z aplikacji ASP.NET dzwonic przez skype wiec i to nie powiin
sprawaic problemu. Wejdz na developer.skype.com i sciagnij obiekt COM do
integracji ze skype.

MP

Hola

MP napisa3(a):

> [...]
>
> uda3o mi sie z aplikacji ASP.NET dzwonic przez skype wiec i to nie
> powiin sprawaic problemu. Wejdz na developer.skype.com i sciagnij obiekt

hm. a cos przenosnego? powiedzmy python, perl?
wlasnie probowalem stamtad sciagac przyklady i mi sie nie uruchamiaja