VSS 2005 i tworzenie katalogów

azot16

6/13/2007 3:57:00 AM

Witam.

Mam pytanie zwiazane z Visual SourceSafe 2005. Z poziomu IDE VS 2005
dodalem projekt do VSS. Jednak w projekcie oprócz plików zródlowych sa
jeszcze pliki danych zwiazane z projektem, które znajduja sie w
katalogu "<Project_name>\Data". VS 2005 tych plików nie dodal do VSS
bo nie wie o ich istnieniu. Ja pliki te moge dodac do VSS recznie
(tzn. z poziomu Explorera VSS), ale nie wiem jak w VSS stworzyc
katalog na te pliki.

Podsumowujac: gdy recznie dodaje pliki do VSS to moge wybrac do
którego projektu i do którego katalogu je dodac, ale ja chce w VSS w
danym katalogu projektu zrobic podkatalog "Dane" i tam dodac te pliki
- jak to zrobic?

1 Answer

Kacza

azot16 pisze:

> Podsumowuj?c: gdy recznie dodaje pliki do VSS to moge wybraa do
> którego projektu i do którego katalogu je dodaa, ale ja chce w VSS w
> danym katalogu projektu zrobia podkatalog "Dane" i tam dodaa te pliki
> - jak to zrobia?

W VSS6 recznie dodawalo sie (pod)projekt w porzadanym miejscu i tyle...
2005 na oczy nie widzialem bo moja firma przeniosla sie na MKS...

--
Kacza